۱۳۸۷ دی ۱۹, پنجشنبه

نرم افزاری جدید برای گذر از سد اهریمنی مخابرات ایران

گویا سرنوشت کاربران اینترنت در ایران اینگونه مقدر شده است که هیچ گاه آب خوش از گلویشان پایین نرود! ۳ روز است که با بسته شدن سرویس نرم افزار فری گیت به روی کاربران داخل ایران، دوباره مشکلی بنام سانسور گریبانگیر کاربران اینترنت گردیده است. با توجه به این مسئله الزام ارائه روش یا نرم افزاری نو بیش از پیش حس میشود. همکاران این مدیا در داخل ایران پس از تست و کنترل بسیاری از این روشها مثل اولترا سرف، تر، ویدالیا و … که همگی بدلایلی نمیتوانند نیاز یک کاربر عادی را برطرف سازند، متوجه محصولی دیگر از Dynaweb یا همان ارائه کننده نرم افزار فری گیت گردیدند که بسیار عالی ، پر سرعت و ایستا ارتباط مطمئنی برای شما فراهم میسازد.
این نرم افزار با نام G Tunnel را با حجم ۵۲۵kb از اینجا دریافت نمایید.
نکات مهم:
۱- این نرم افزار بر روی پورت ۸۰۸۱ کار میکند. تنظیمات لازم برای اینترنت اکسپلورر بصورت خودکار پس از اجرای نرم افزار انجام میگیرد اما برای فایر فاکس نیاز به تنظیم دستی دارید. گر چه برای فایرفاکس استفاده از افزونه Switch Pro-x-y Tool پیشنهاد میشود.
۲- این نرم افزار مشکل عدم کارآیی در زمان باز کردن چند صفحه همزمان ( مانند اولتراسرف ) را ندارد.
۳- تمامی پروتکلهای HTTP و SOCKS v4,5 توسط این نرم افزار پشتیبانی میگردد.
۴- تا سرعت ۵۱۲Kbps توسط این نرم افزار تست گردیده که با توجه به سرعت اینترنت در ایران قاعدتا کافیست. همچنین کاهش سرعت بخصوص در ارتباط ADSL بهیچوجه محسوس نیست.
۵- بار اولی که نرم افزار را اجرا میکنید تا زمان مشاهده کلمه Connected در مقابل Connection State به هیچ تنظیمی دست نزنید.
۶- حتی مکالمات Skype شمااز طریق این نرم افزار قابل انجام میباشد.
۷- این سرویس کاملا مجانی است.
اختصاصی آزاد تبریز

هیچ نظری موجود نیست: