۱۳۸۷ بهمن ۸, سه‌شنبه

رییس جمهور های هندونه ای…!

جناب ابطحی فرمودن میر حسین موسوی برای نسل حاضر مثل هندونه سر بسته است! جسارتا من هم میگم اگه میر حسین هندونه سر بسته است اقای خاتمی هم برای نسل حاضر یه هندونه قاچ کرده سُرخ بدون تُخمه! ادم این هندونه رو که میبینه به هوس میفته! البته این هندونه علیرغم سرخی نه مزه داره و نه بو و خاصیت و نه حتی یه دونه تخم! فقط شکل و قیافه داره! اما ما ملت بدبخت بس که توی این سه سال و خورده ای هندونه کال و سفید که مزه چغندر خام هم نمیده و حتی گوسفند گشنه هم روش رو بر میگردونه ازش خوردیم از سر ناچاری عاشق این سرخی کاذب شدیم! دیگه هواسمون به تُخم و مزه و خاصیت و این حرفا نیست!
اینم همینجوری چون بحث هندونه شد گفتم! باز نگید منظوری داشتم! من خودم عاشق هندونه های دیمه هستم که سرخ و شیرین و پر از تخمه! … اما دیگه خیلی وقته ندیدم! فک کنم تُخمش رو ملخ خورده! ای بر ملخ تخم خور لعنت…!

هیچ نظری موجود نیست: