۱۳۸۷ بهمن ۶, یکشنبه

ادعای نماینده رژیم : جزایر که هیچ ، خود امارات هم مال ایران است



عصرایران- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اوج وقاحت است کشوری که جزیی از خاک ایران بوده الان از کشور اولیه ادعای مالکیت می کند!
عوض حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار عصرایران اظهار داشت: همه اسناد و مدارک نشان می دهد که جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی از روز تشکیل ایران متعلق به ما بوده و از آن گذشته خود امارات هم مال ایران بوده و این وقاحت است که اماراتی ها ادعای خاک ایران را می کنند و از آن وقیحانه تر تایید این ادعاهاست.
نماینده شهرضا در تایید ادعاهای امارات گفت: مسوولان کشورهای دیگر در نشست های خود به امارات چراغ سبز نشان می دهند و برای دلخوش کردن اماراتی ها مطالبی را می گویند و ما هشدار می دهیم اظهار نظر در مورد خاک جمهوری اسلامی ایران در صلاحیت مالک آن یعنی ایران است نه کسانی که نه ایران را می شناسند نه امارات را و 4 صباحی مسوولیت دارند و بعد از آن هم کنار می روند!
این نماینده مجلس در خصوص برخوردهای نامناسب امارات با شهروندان ایرانی تاکید کرد: اماراتی ها برخوردشان با ایران بر اساس منافع مادی شان است و دوستی صمیمانه با ما ندارند ، بنابراین مسوولان ما باید به طور جدی مسایل فی مابین و بحث ارتباط با این کشور را بررسی کنند و اماراتی ها ملزم به رعایت حقوق ایران و شهروندان ایرانی شوند.
وی در خاتمه ادعاهای امارات در مورد جزایر ایرانی را یاوه گویی دانست و گفت: ایران باید به طور جدی به امارات پاسخ بدهد.

هیچ نظری موجود نیست: