۱۳۸۷ بهمن ۶, یکشنبه

رابطه جمهوری اسلامی با ورزشکار کردن آخوندهای سنی!


سنی نیوز:مبارزه حکوکت جمهوری اسلامی با عقاید خارج از دیدگاه رسمی اش به خصوص با عقاید اهل سنت هر روز بعد جدیدی به خود می گیرد!در واقع دولت از هیچ اهرمی برای مبارزه با دیدگاههای مذهبی خارج از دیدگاه رسمی فروگزار نمی کند. به طوری که برخی از رفتارهای جمهوری اسلامی باعث تفنن و خنده مردم اعم از شیعه و سنی شده است!
جمهوری اسلامی در تازه ترین اقدام خود، دروس دینی ویژه اهل سنت حنفی را از لیست دروس مقاطع ابتدایی و دبیرستان حذف کرده است.
کتاب دینی ویژه اهل سنت حنفی پیش از این از مقطع ابتدایی تا پایان دوره دبیرستان در کنار کتاب بینش اسلامی برای اهل سنت حنفی تدریس می شد و در آن نحوه نمازخواندن و زندگی بزرگان دین از دیدگاه اهل سنت برای دانش آموزان حنفی آموزش داده می شد. این کتابها از سوی معاونت ریاست جمهوری و با تأیید وزارت اطلاعات و حوزه علمیه قم به چاپ می رسد و کتابی بی خطر بوده است و تدریس آن نیز بر عهده روحانیان ترکمن بوده است.
اما دولت همین کتاب را هم ممنوع کرده است تا اوج درماندگی خود را نشان دهد.
جمهوری اسلامی دولتی است که رئیس جمهورش در آمریکا، ایران را آزادترین کشور دنیا می خواند در حالی که فعالان سیاسی، فعالان ملیتها، اهل سنت، دراویش و غیره در همان زمان زیر شکنجه هستند.
بعد از ممنوعیت تدریس کتابهای دینی اهل سنت در مدارس ترکمن که به صورت محرمانه به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شده است روحانیان ترکمن که به عنوان معلم در مدارس حضور داشته اند بیکار شده اند و جمهوری اسلامی نیز در حرکتی تحقیر آمیز، بعضی از آنها را به عنوان مستخدم و خدمتکار مدرسه استخدام کرده است و برخی دیگر را نیز به عنوان دبیر ورزش!
در اسلام به ورزش تأکید فراوانی شده است و شاید مسئولان آموزش و پرورش جمهوری اسلامی بخاطر همین، شغل روحانیان ترکمن را به دبیری ورزش تغییر داده است، اما هشدار می دهیم که این حرکت می تواند برای خود دولت خطرات بسیاری داشته باشد.
چرا که روحانیان شیعه اکنون هیچ تحرکی ندارند و از جیب گشاد ملیتهای ایرانی در حال ارتزاق هستند و همین باعث ضعف قوای جسمانی آنها خواهد شد و در صورتی که نبردی بین روحانیان شیعه با روحانیان ترکمن صورت بگیرد ممکن است باعث ناک اوت شدن روحانیان شیعه گردد. به همین خاطر از مسئولان می خواهیم پیش از آنکه دیر شود به روحانیت شیعه بخصوص در قم فنون رزمی را آموزش دهد.
TURKMENSAHRA AZADLYK GURAMASY

هیچ نظری موجود نیست: