۱۳۸۷ بهمن ۸, سه‌شنبه

انکار دوبارۀ کشتار یهوریان

به گفتۀ غلامحسین الهام، سخنگوی دولت جمهوری اسلامی، "به نظر می رسد جریان صهیونیست در شکل دهی به هلو کاست، جهت استقرار یک دولت متجاوز در منطقه نقش بسزایی دارد." سخنگوی دولت ایران، غلامحسین الهام، بار دیگر به اسراییل حمله کرد و کشتار یهودیان را به دست آلمان هیتلری زیر سئوال برد.
خبرگزاری ایرنا می نویسد: "الهام با اشاره به جعلی بودن موضوع هلوکاست که از سوی رسانه های غربی صهیونیستی به آن دامن زده می شود، گفته است: به نظر می رسد جریان صهیونیست در شکل دهی به هلو کاست، جهت استقرار یک دولت متجاوز در منطقه نقش بسزایی دارد".
غلامحسین الهام می افزاید: "مفهوم هولوکاست، مفهومی برآمده از دروغ بزرگ است و برای جای گیری یک رژیم بی بنیان در قلب جهان اسلام بوده است".
سخنگوی دولت که در همایشی به اسم "تجلیل از مقاومت مردم غزه" سخنرانی می کرد، گفته است: "از آنجا که اسراییل موجود زخم خورده و خطرناکی است، هیچ اعتباری نسبت به آن نیست و نمی توان به تکرار نکردن جنایاتش اطمینان داشت."
خبرگزاری ایسنا نام این همایش را "دروغ مقدس غرب" ذکر می کند و می افزاید:
"سخنگوي دولت با بيان اينكه در فرهنگ ليبرال، آزادي بيان مهم‌ترين عنصر شناخته شده است، گفت: ديديم كه در اين فرهنگ تحقيق در مورد هولوكاست تبديل به خط قرمز شده و بسياري از محققان و دانشمندان بزرگ كه در اين زمينه تحقيق كردند با هزينه‌هاي سنگين كيفري روبرو شدند و در واقع هرگونه رمزگشايي از اين صندوق تبديل به امر خطرناك در جهت كيان و بقاي اين رژيم محسوب مي‌شود... در اين ارتباط سازمان‌هاي بين‌المللي نيز وارد شدند و تحقيق در مورد هولوكاست را و بيان اظهارنظر متفاوت در اين مورد را مساوي با نسل‌كشي قرار دادند به نحوي كه كسي نتوانست در اين عرصه وارد شود".
الهام به پیروی از اندیشه های محمود احمدی نژاد گفت: "اسراییل قهراً محکوم به نابودی است و دنیای بی اسراییل دنیایی شدنی است و طلیعۀ آن دیده می شود".
این سخنان در شرایطی ایراد می شود که دولت جدید آمریکا نسبت به سیاست مذاکرۀ مستقیم با ایران ابراز تمایل کرده است.
رادیوفرانسه

هیچ نظری موجود نیست: