۱۳۸۷ دی ۱۴, شنبه

ای مردم و جوانان بلوچ واهلسنت هرمزگان

بسم الله الرحمن الرحیم
ای مردم و جوانان بلوچ واهلسنت هرمزگان بدانید که راهی جز اهدای خون برای رسیدن به عزت و آزادی نیست و باید همه هر چه زدوتر به صف مبارزان بپیوندیم و برای رهائی از شر مزدوران ولایت فقیه جانهای خود را در راه خدا وشرف وناموسمان تقدیم نمائیم.
همانطور که درآیه 38 و39 سوره توبه آمده {يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ مَا لَكُمْ إِذَا قِيلَ لَكُمُ انفِرُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الأَرْضِ أَرَضِيتُم بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَ الآخِرَةِ فَمَا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فِي الآخِرَةِ إِلاَّ قَلِيلٌ٭إِلاَّ تَنفِرُواْ يُعَذِّبْكُمْ عَذَاباً أَلِيماً وَيَسْتَبْدِلْ قَوْماً غَيْرَكُمْ وَلاَ تَضُرُّوهُ شَيْئاً وَاللّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ }
( ای مومنان ! چرا هنگامیکه به شما گفته می شود در راه الله حرکت کنید سستی می کنید و دل به دنیا می دهید ؟ آیا به زندگی این جهان به جای زندگی آن جهان خشنودید ؟ خوشی و کالای این جهان در برابر خوشی و کالای آن جهان چیز کمی بیش نیست ٭ اگر برای جهاد بیرون نروید الله شما را عذاب دردناکی می دهد قومی را جایگزینتان می سازد که جدای از شما آیند و هیچ زیانی به الله نمی رسانید و الله برهرچیزی توانا است)
از حکمت های الله این است که کشمکش و درگیری بین حق و باطل تا روز قیامت باقی بماند و تا زمانی که این درگیری و کشمکش وجود دارد جهاد هم وجود دارد و به وقت معینی محدود نشده است تا زمانی که باطل و گمراهی و کفر وجود دشته باشد جهاد هم باقی است و فضیلت آن بر حسب همه زمانها و مکانها بر جای خود وجود دارد .
الله تعالی در آیه 217 سوره بقره می فرماید : ( .. وَلاَ يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّىَ يَرُدُّوكُمْ عَن دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُواْ .. ) < پیوسته با شما خواهند جنگید تا اگر بتوانند شما را از دین و آئینتان بربگردانند > .
و امام مسلم از جابر رضی الله عنه از پیامبر روایت می کنند که فرمودند : ( همیشه گروهی از امت من بخاطر حق در جنگ و کارزار هستند و تا روز قیامت وجود خواهند داشت .)
و پیامبر می فرمایند : ( خیر و خوبی تا روز قیامت در اسبها وجود دارد )
اشاره به این است که تا قیامت جهاد وجود دارد . بروایت امام بخاری و امام مسلم رحمهما الله .

فدائیان بلوچ

هیچ نظری موجود نیست: