۱۳۸۷ بهمن ۱, سه‌شنبه

آفتابه سهم ایرانیان و دلار سهم لبنانی ها ، از کمک کمیته امداد خمینی


موقع خارج شدن از ساختمان کمیته امداد (در بم)، خانمی با دو آفتابه ! از ساختمان خارج می شود، آنقدر تعجب می کنیم که دوباره برمی گردیم و در مورد این دو آفتابه نو و قرمز! از او سئوال می کنیم: با حالتی عصبی می گوید: این دو تا آفتابه کمک کمیته امداد به من است! حکمت دادن آفتابه، آنهم دوتا به مصیب زدگان بمی ، باشد بر عهده مسئولان کمیته امداد!"
سرپرست كمیته امداد گفت: علاوه بر اعتبار مصوب ۱۲۰۰ میلیارد تومانی كمیته امداد، مردم سالانه ۲۰۰ میلیارد تومان به كمیته امداد حضرت امام(ره) كمك می‌كنند ضمن اینكه این موسسه حمایتی پشتیبانی كننده اصلی خانواده‌های حزب‌الله لبنان است.
www.emdad.ir
.
کمکهای کمیته امداد به مردم لبنان
گزارش وبسایت این مجموعه از فعالیتهای خود در لبنان در سال ۱۳۸۴. تعداد 498 شهر و روستاي لبنان تحت حمايت كميته‎هاي امداد قرار داشته‌اند. کمک به مددجویان تحت حمایت لبنانی 6334824 دلار. خدمات درماني ارائه شده 15494 مورد با هزينه 187017 دلار. کمک به تحصیل کودکان لبنانی 311755 دلار. كمك به تعمير واحداث مسكن 60544 دلار. کمک برای پرداخت اجاره مسکن 44020 دلار. كمك ازدواج 3559 دلار.
دو سال پس از زلزله بم خبرگزاری مهر در گزارشی با توضیح کندی بازسازی بم با مردم شهر مصاحبه ای انجام داد. متن به همراه عکس لینک عینا در خبرگزاری چاپ شده بود که متاسفانه اکنون از صفحه خبرگزاری پاک شده است. ولی عکس همچنان باقی است. "موقع خارج شدن از ساختمان کمیته امداد (در بم)، خانمی با دو آفتابه ! از ساختمان خارج می شود، آنقدر تعجب می کنیم که دوباره برمی گردیم و در مورد این دو آفتابه نو و قرمز! از او سئوال می کنیم: با حالتی عصبی می گوید: این دو تا آفتابه کمک کمیته امداد به من است! حکمت دادن آفتابه، آنهم دوتا به مصیب زدگان بمی ، باشد بر عهده مسئولان کمیته امداد!"
معاون برنامه ریزی و امور مجلس كمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به دلیل كمبود بودجه و اعتبارات امسال نمی توانیم به مددجویان تحت پوشش عیدی پرداخت كنیم

ایران گلوبال

هیچ نظری موجود نیست: