۱۳۸۷ بهمن ۳, پنجشنبه

بزرگترین گوشی موبایل در جهان


بزرگترین گوشی موبایل جهان که در حال استفاده نیز میباشد دارای اندازه های 2/5 در 1/14 در 0/49 متر میباشد و در 20 سپتامبر 2007 در شرکت MTN Sciencentre درایالت Cape Town آفریقای جنوی اندازه گیری شد و در رکورد های جهانی گینس ثبت شد.

بزرگترین گوشی موبایل جهان،سونی اریکسون(Sony Ericsson) مدل W810i
این گوشی بزرگ یک
گوشی سونی اریکسون(Sony Ericsson) مدل W810i میباشد،که با پشتیبانی و طراحی اریکسون در استودیوی MTE ساخته شد.این گوشی قابلیت کار با متن ها ،داده ها،موزیک، رادیو ،بازی و عکاسی و هم چنین قابلیت کار با اینترنت و فرستادن پیام MMS را نیز دارد دارد.

سونی اریکسون(Sony Ericsson) مدل W810i
رییس شرکت
Julie Cleverdon، MTN Sciencentre میگوید ما بسیار هیجان زده هستیم که توانسته ایم با همکاری شرکت sonyEricsson وEricsson و تلاش یکدیگر به این موفقیت برسیم.در سپتامبر 2007 این گوشی به طور رسمی در برابر دید بیش از 50 نفر اندازه گیری شد.و این رکورد یکی از نخستین ها برای آفریقای جنوبی میباشد.ما بسیار خوشحال و سربلند هستیم که توانسته ایم به این رکورد دستیابیم.
Göran Söderholm مدیر بازاریابی و ارتباطات اریکسون نیز افزود:این رکورد برای ما بسیار مهم است و دارای ارزش بزرگ فرهنگی برای ما میباشد و ما بسیار خرسند و سربلند از این دستیبابی هستیم.

هیچ نظری موجود نیست: