۱۳۸۷ دی ۲۶, پنجشنبه

توهین یکی از نمایندگان رژیم در مجلس به دولتهای عربی


آفتاب : نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌های دیپلماسی در ارتباط با حل بحران فلسطین و به ویژه غزه به نتیجه‌ای ندارد، گفت: «برگزاری نشست از سوی دولت‌ها و مجالس کشورهای اسلامی فایده‌ای ندارد و هیچ اقدامی جز اقدام نظامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی کارساز نیست».
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، علی مطهری که در حاشیه تجمع نمایندگان مجلس در میدان فلسطین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: «هر چه کشورهای اسلامی اجلاس برگزار کنند و یا کنفرانس اسلامی و بین المجالس تشکیل جلسه دهد، فایده‌ای برای ملت فلسطین ندارد به همین خاطر باید مردم فلسطین وارد جنگ با اسرائیل شود».
این نماینده مجلس تاکید کرد: «تجربه نشان داده که راه‌های دیپلماسی در ارتباط با حل بحران فلسطین و به ویژه غزه به نتیجه نمی‌رسد».
مطهری به سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش غیرمتعهدها توصیه کرد که هر چقدر این جنایت‌ها را محکوم‌کنند، فایده‌ای نخواهد داشت و کشورهای اسلامی باید وارد جنگ با اسرائیل شوند و ایران نیز باید راه را برای داوطلب‌ها باز نماید.
وی اضافه کرد: «امروز داوطلبانی هستند که آماده جنگ با رژیم صهیونیستی هستند؛ باید راه را برای آنها باز کرد تا این حرکت آغاز شود و کشورهای عربی جرات پیدا ‌کنند».
این نماینده مجلس تاکید کرد: «در این صورت اسرائیل ظرف یک هفته نابود خواهد شد».
وی تصریح کرد: «شکی نیست که دولت‌های عربی خائن و وابسته هستند اما این دلیل نمی‌شود که ما در مقابل این جنایات سکوت کنیم و حرکتی انجام ندهیم».
مطهری با بیان اینکه باید جنگ را به یک جنگ زمینی واقعی با اسرائیل بکشانیم،افزود: «در این صورت ظرف یک هفته اسرائیل نابود می‌شود».
مطهری ادامه داد: «البته جنگ، سختی‌هایی دارد که باید آن را تحمل کرد؛ اینکه بگوییم کشورهای عربی همراهی نمی‌کنند، درست نیست و نباید از جنگ بترسیم».
این نماینده مجلس تاکید کرد: «نباید از اینکه اسرائیل نیروی هوایی دارد بترسیم، چون ما هم نیروی هوایی داریم و از بسیاری جهات برتر از آنها نیز هستیم، بنابراین باید اقدام عملی انجام شود و این راهپیمایی‌ها و تجمع‌ها فایده‌ای ندارد».

هیچ نظری موجود نیست: