۱۳۸۷ دی ۲۷, جمعه

سگ دختر اوباما بحث نماز جمعه آخوندها


جنتی امام جمعه رژیم در تهران امروز در نماز جمعه گفت دنیا در سراشیبی سقوط اخلاق است. وقتی که رییس جمهور منتخب آمریکا بگوید دغدغه من پیدا کردن یک سگ برای دخترم است، ببینید حال اینان می خواهند بر دنیا حکومت کنند.

به گزارش شبکه ایران،‌ آیت‌الله احمد جنتی امروز در خطبه دوم نماز جمعه یکی با اشاره به اعلام سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه توسط رهبر معظم انقلاب،. گفت: تمام کسانی که اهل مطالعه، فکر و مسائل جاری کشور هستند، یک نسخه از این سند را تهیه و مطالعه کنند.
وی افزود: این سند آینده‌ای را پیش‌بینی کرده که ما را به تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله نزدیک می‌کند.
دبیر شورای نگهبان مهم‌ترین موضوع در برنامه پنجم را عمل به آن دانست و گفت: این موضوع باید توسط روسای قوای سه‌گانه انجام شود.
وی ادامه داد: قوای سه‌گانه باید با همفکری و مشورت هر کدام ستادی را برای انجام کارهای مربوط به اجرای سیاست‌های برنامه پنجم تشکیل دهند.
آیت‌الله جنتی با اشاره به برخی از موارد این سند گفت: ما توسعه‌ای اسلامی، انسانی و ایرانی می‌خواهیم نه توسعه‌ای که ثمره آن چیزی شبیه به بحران اقتصادی غرب شود.
وی افزایش بودجه پژوهش به 3 درصد تولید ناخالص ملی، توسعه تحصیلات تکمیلی، کاهش هزینه‌های سلامت سهم مردم، تحقق رشد مستمر و پرشتاب نظام اسلامی، تغییرنگاه به منابع ملی از جمله نفت و گاز و کاهش وابستگی به بودجه نفتی، کاهش فاصله بین دو دهک درآمدی بالا و پایین جامعه و رسیدن بیکاری به 7 درصد در پایان برنامه پنجم توسعه را از نقاط روشن و جالب توجه در این سند دانست.
آیت‌الله جنتی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مسائل غزه تصریح کرد: این مساله خواب را از چشم مردمان غیرتمند و دلسوز در سراسر جهان گرفته است.
وی ادامه داد: بیش از هزار شهید و 4 هزار زخمی ومجروح و کشتار زنان و کودکان قابل تحمل نیست.
دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: این مستکبرین کاری کرده‌اند که صدای همه ملت‌ها و مردم در دنیا درآمده است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به آمادگی جوانان و مردم ایران برای هر گونه جانفشانی و سطح گسترده رایزنی‌های دیپلماسی توسط مقامات کشور برای حل این بحران از اقدامات گسترده در حمایت از مردم غزه تقدیر کرد.
جنتی در ادامه باانتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را مبتذل و بیهوده خواند و تصریح کرد: مگر می‌شود انسان این سطح از جنایات را ببیند و ساکت باشد. این نشان می‌دهد که قدرت‌ها در هر کجای دنیا که باشند، فاسد و فاسدپرور هستند و این موضوع مسئولیت جمهوری اسلامی را بیشتر می‌کند.
وی از هوگو چاوز رئیس‌جمهور ونزوئلا به خاطر اخراج سفیر اسرائیل تقدیر کرد و افزود: کسانی که از آمریکا می‌ترسند هیچ جایگاهی در جهان ندارند.
امام جمعه موقت تهران از عربستان و مصر به عنوان کشورهایی که در موضوع غزه بیش از سایرین سکوت و کارشکنی کرده‌اند یاد کرد و گفت: در عربستان حتی به مردم اجازه نمی‌دهند که حمایت‌های خود از مردم غزه را بروز دهند. اینها باید بترسند از روزی که شورش‌های مردمی و خون مردم غزه و غضب خدای متعال دامن آنها را بگیرند و نابود شوند.
جنتی خاطرنشان کرد:‌ما باید قدر خود، نظام و امام‌مان را بدانیم.
وی با بیان اینکه دنیا در سراشیبی سقوط قرار دارد گفت: انسان بهت زده می‌شود هنگامی که می بیند دغدغه رئیس‌جمهور کشوری انتخاب سگ برای فرزندش است.
وی با انتقاد از سخنان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: اینها داعیه دفاع از ارزش‌ها را دارند. آیا کشتن زنان و کودکان دفاع از ارزش‌ها است؟
جنتی با اشاره به جنایت های گسترده مقام های رژیم صهیونیستی افزود: هر وقت تصویر این زن (لیونی) را می بینم دلم می خواست یک نفر پیدا می شد و گلوله‌ای خرج او می‌کرد.
وی تصریح کرد: نیروهای حماس امروز مردانه در مقابل سطح وسیعی از حملات رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و مردم غزه نیز از آنها پشتیبانی می‌کندو کاری کردند که هیچ کس حتی بزرگترین قدرت‌ها آن را باور نمی‌کرد.
آیت‌الله جنتی در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته تهران در بیان بحث هجرت در اسلام گفت: مسلمانان در راه خدا و حفظ دین، شهر و وطن خود را ترک کرده و به دیگر سرزمین‌ها هجرت کردند.
وی افزود: خدای متعال وعده داده که اگر در راه خدا هجرت کنید او آرامش وگشایش به انسان می‌دهد.
جنتی با بیان اینکه افرادی هستند که با عزیمت به کشورهای مختلف ، خانواده خود را در معرض خطر و فساد قرار دادند، خطاب به آنها گفت: ما کشوری داریم که آز ادانه روز به روز پیشرفت وتعالی را پیش رو دارند . چرا مملکت خود را رها کردید و به خاطر ثروت‌اندوزی برای دیگران تلاش می‌کنید.
دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: همیشه مسلمانی با امنیت، رفاه و راحتی تامین نمی‌شود بلکه مسلمانان همواره تحت فشار بودند.

هیچ نظری موجود نیست: