۱۳۸۷ دی ۲۵, چهارشنبه

پادشاه مغرب حاضر نشد معاون احمدی نژاد را به حضور بپذیرد


معاون احمدی نژاد پس از آن که پادشاه مغرب دیدار با وی را رد کرد؛ با ناراحتی این کشور را ترک گفت. ناراحتی معاون رئیس جمهوری ایران از آن جهت بود که محمد ششم ، پادشاه مغرب ، حضور در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی در شمال کشور خود را به دیدار با فرستاده رئیس جمهوری ایران ترجیح داد.
محمد رضا رحیمی معاون پارلمانی رئیس جمهوری ایران پس از آن که پادشاه مغرب دیدار با وی را رد کرد؛ با ناراحتی این کشور را ترک گفت.
به گزارش سایت خبری ایلاف ناراحتی معاون رئیس جمهوری ایران از آن جهت بود که محمد ششم ، پادشاه مغرب ، حضور در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی در شمال این کشور را به دیدار با فرستاده رئیس جمهوری ایران ترجیح داد.
رحیمی حامل پیام مکتوب احمدی نژاد به پادشاه مغرب درباره برگزاری نشست فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی بود.
روزنامه مغربی "الجریده الاولی" در این باره نوشت: فرستاده احمدی نژاد انتظار داشت تا با پادشاه مغرب دیدار کند ولی مسئولان این کشور اعلام کردند که پادشاه در پی سفری از پیش اعلام نشده، عازم مناطق شمالی مغرب شده است و لذا پادشاه، نخست وزیر را مسئول دیدار با رحیمی و دریافت پیام مکتوب احمدی نژاد کرد.
به گزارش ایلاف ، سخنگوی سفارت ایران در رباط نیز در این باره به این روزنامه گفت که ما پیام مکتوب خود را به طرف مغربی تحویل دادیم و وظیفه ای که در برابر نوار غزه برعهده داشتیم انجام شد.
احمدی نژاد در پیام مکتوب خود به پادشاه مغرب یادآور شده بود که اگر اقدامی فوری و همه جانبه از سوی کشورهای مستقل و آزاده برای جلوگیری از محاصره تحمیلی بر غزه و حملات نظامی رژیم اشغالگر وغاصب به این منطقه صورت نگیرد؛ منطقه، جهان اسلام و بشریت با فاجعه بشری و تاریخی مهمی روبه رو خواهند شد.
انتشار از: قویدل

هیچ نظری موجود نیست: