۱۳۸۷ دی ۲۳, دوشنبه

پرزیدنت بوش: رژیم تهران یک خطر برای امنیت آمریکا است


به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، رئیس جمهور آمریکا امروز نسبت به خطر حمله به این کشور هشدار داد و گفت بزرگترين خطری که دولت اوباما با آن روبرو است، حمله به این سرزمین (آمریکا) است.
پرزیدنت بوش که در آخرین کنفرانس خبری خود در مقام ریاست جمهوری آمریکا سخن می گفت، اظهار داشت مهمترین موضوعی که رئیس جمهور آینده آمریکا باید به آن توجه داشته باشد، خطر حمله تروریستی به آمریکا است.
رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود به رژیمهای یاغی و شرور اشاره کرد و از رژیم تهران بعنوان یک رژیم خطرناک برای امنیت آمریکا نام برد.
خبرنگاری پرسید شما عراق، رژیم تهران و كره شمالی را محور شر معرفی كردید، عراق تا حدودی به آرامش رسیده و كره شمالی دارد از لیست كشورهای حامی تروریسم خارج می شود. آیا حکومت شرور دیگری باقی مانده است؟ مهمترین و فوری ترین تهدید براى رئیس جمهور آینده چیست؟
رئیس جمهور آمریکا گفت، فوریترین تهدیدی كه اوباما یا هر رئیس جمهور دیگری بعد از او با آن مواجه است، یک حمله تروریستی علیه آمریکا است.
پرزیدنت بوش افزود متاسفانه هنوز دشمنانی وجود دارند كه میخواهند به شهروندان آمریكایی آسیب برسانند. كره شمالی هنوز یک مشكل باقی مانده و رژیم تهران هنوز خطرناک است.
رئیس جمهور آمریكا در مورد اوضاع غزه نیز گفت من خواهان یک آتش بس دائمی هستم، بطوریکه حماس دیگر بسوی اسرائیل موشک شلیک نكند. جامعه بین المللی باید روی رژیمهايی كه به حماس سلاح می دهند (رژیمهای تهران و دمشق) فشار وارد آورد تا ارسال تسلیحات براى حماس متوقف شود.

هیچ نظری موجود نیست: