۱۳۸۷ دی ۲۱, شنبه

توضیح برادر یارمحمدزهی نویسنده انقلابی بلوچ به آقای آرمیان

استاد گرامی جناب آرمیان
از اظهار لطف و محبتتان نسبت به بنده بی نهایت سپاسگزارم
استاد من لازم دیدم به ضمیمه مطلب شما در مورد اینجانب سطری چند بنگارم
مطلب "غریب دیار بلوچستان" را من بیش از دو سال پیش نگاشته ام و در زمان نگارش ، من نیک به یاد دارم که نام شما را نیز در آن گنجانیده بودم ولی همانطور که شما می دانید مطالب پس از انتشار متاسفانه در فضای مجازی اینترنت تابع حق کپی رایت نیستند و در نشرهای متعدد دچار تغییراتی از این قبیل می گردند ، لذا من به شما حق داده و اعتراضتان را بجا می دانم و از این بابت از شما استاد گرامی عذر می خواهم
ارادتمند شما
یارمحمدزهی - خاش
yarmohamadzehii@yahoo.com
رونوشت به خبرگزاری بلوچ نیوز
........................................................................................................
برادر گرامي جناب يارمحمدزهي خاش توجه فرمايند:
بنام الله مقتدرجناب آقاي يارمحمد زئي
شاعر و نويسنده گراميقدر بلوچستان- خاش
با عرض سلام و تقديم ارادت، اميدوارم كه هميشه سرحال و قبراق و در انجام كار بزرگ و پر ارزش تان موفق باشيد. بلوچستان بوجود فرزندان لايق و ريزنگري همچون شما افتخار ميكند چون شما به فرزندان محكوم اين سرزمين درس آزادگي و مردانگي ميدهيد و خداوند شما را در اين كار بزرگ و پرشرف موفق و مؤيد بدارد. از اينكه جنابعالي يك شعر كوتاه از بنده را هم در درون متن تان گنجانده بوديد خيلي خوشحال شدم و متشكرم ولي يك ايميل برايم رسيد كه: خوب پس يارمحمد زهي هم خود شما هستيد و داريد با دو نام كار ميكنيد!؟ اگر اين شعر كوتاه بنده باين صورت در كروشه گذاشته ميشد براي خوانندگان چنين تصوري پيش نميآمد و يا مينوشتيد بقول آرميان " قوم من رفته بخواب، هر چه زنم فرياد ندهد هيچ جواب، چكنم ، يا رب چه كنم- با كدام لهجه بگويم سخنم، كه بفهمند مرا ، درد جانسوز مرا، بشكافند اين سينه پر سوز مرا، بنگاهند غمي را كه زند موج در دل من، از بي حسي و پر خوابي اين قوم - آري قوم من رفته بخواب، هرچه زنم فرياد ندهد هيچ جواب" و دنباله مطلب تان را ادامه ميداديد. بهر حال براي رفع اين تصور غلط در ذهن خوانندگان اگر متن را بشكل فوق اصلاح بفرمائيد فكر ميكنم بهتر خواهد بود. در ضمن ناب ترين احتراماتم را تقديم حضورتان ميكنم بپذيريد. در آنجا به دوستان هم سلام برسانيد.
دوستدارتان، محمد آرميان ... يا حق!
http://www.watwajahi.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: