۱۳۸۷ دی ۲۲, یکشنبه

اوباما: رژیم تهران بزرگترین چالش آمریکا است


به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن : باراک اوباما، رئیس جمهور منتخب آمریکا طی مصاحبه ای با یکی از شبکه های تلویزیونی این کشور، رژیم تهران را بزرگترین چالش برای دولت خود دانسته است.
براساس بخش هايي از مصاحبه رئيس جمهور منتخب آمريکا که امروز از شبکه تلویزیونی ABC پخش خواهد شد، باراک اوباما گفته رژیم تهران بزرگترین چالش ایالات متحده آمریکا است و قول داده هرچه سریعتر با آن مقابله کند.
رئیس جمهور منتخب آمریکا گفته فکر می کند رژیم تهران یکی از بزرگترین چالش های آمریکا است که باید هرچه سریعتر با آن مقابله کرد.
باراک اوباما در این مصاحبه با تاکید برای اینکه گزینه دیپلماسی را در مقابله با رژیم تهران مدنظر خواهد داشت گفت، در نظر داریم خواسته ها و انتظاراتمان را به روشنی به آنها بیان کنیم.
رئیس جمهور منتخب آمریکا در نخستین اظهارات خود در این زمینه گفته بود که دستیابی رژیم تهران به سلاح هسته ای غیرقابل قبول است و این رژیم باید همچنین حمایت از گروههای تروریستی را متوقف کند.
مقامات رژیم تهران از جمله علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اوباما گفته اند، آمریکايیها می خواهند راهبرد چماق بزرگتر و هویج شیرین تر را دنبال کنند که این ادبیات به درد خودشان می خورد که سابقه گاوچرانی داشته اند. این حرفها نه تنها بویی از تغییر نمی دهد بلکه سرتا پا بوی کهنگی می دهد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

http://www.chera2chera.blogfa.com

دوست عزیزسلام

بااین عنوان به روزم

عزاداری از دیدگاه قرآن

نام حسین را به بدنامی یاد نکنید؟

دیدگاه اسلام نسبت به مقولات حزن واندوه

باظالمین بجنگید نه همراه آنها باشید



http://www.chera2chera.blogfa.com