۱۳۸۷ دی ۲۳, دوشنبه

بیانیه نمایندگان اهل سنت در محکومیت حملات غزه


سنی نیوز:به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار مجلس آینده روشن، مجمع نمایندگان اهل سنت با صدور بیانیه‌ای جنایات اخیر غزه را محکوم کردند.
متن بیانیه که به امضای نمایندگان اهل سنت حاضر در مجلس شورای اسلامی در آمده است بدین شرح می‌باشد:
ملت شریف ایران و آزادی‌خواهان جهان، امروز کسی نیست که شاهد جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست‌ها در کشتار زنان، کودکان، سالخوردگان و افراد بی‌دفاع و تحت محاصره ملت مظلوم فلسطین نباشد.
سال ها است که جهانیان شاهد جنایات اسراییل غاصب و خیانت‌های سران کشورهای اسلامی و عربی و همدستی با این اشغالگران هستند و کشورهای به ظاهر مدافع دموکراسی و حقوق بشر با سکوت خود این رژیم را حمایت می‌کنند. مگر فلسطین چه می‌خواهد؟ جز این که مانند دیگر ملت‌ها خواستار استقلال داشتن یک کشور و داشتن یک حکومت غیر وابسته و برگشتن همه آوارگان و آزادی زندانیان و اسیران است.
کدام وجدان بیدار کشتن کودکان را در گهواره‌ها و در مدارس و بیمارستان‌ها را تایید می‌کند؟ کدام شخص آزاده نسل کشی ملتی را با شیوه‌های غیر انسانی و قرون وسطایی می‌پذیرد؟
ما جمعیت نمایندگان اهل سنت، با محکوم کردن چنین جنایت‌هایی که ناشی از حمایت قدرت‌های بزرگ جهانی و سکوت حکومت‌های منطقه است، ضمن تشکر از مقام معظم رهبری که یک روز را بعنوان عزای ملی اعلام کردند، از همه هموطنان اهل سنت می‌خواهیم در حمایت مادی و معنوی از مردم محروم فلسطین از هیچ گونه اقدامی دریغ نکنند و امیدواریم خداوند «صلاح الدین» دیگری را برای رهایی ملت فلسطین برانگیزاند و فلسطین در بند را نجات دهد و برای شهیدان این حمله وحشیانه بهشت برین، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان استقامت و ایستادگی یا رسیدن به هدف والا که آزادی فلسطین را خواستاریم.
گفتنی است مجمع نمایندگان اهل سنت در پیام دیگری با ارسال نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل خواهان توقف هر چه زودتر حملات علیه مظلومان غزه شدند.

هیچ نظری موجود نیست: