۱۳۸۷ اسفند ۱۴, چهارشنبه

گفتگوي تلفنی دکتر ملازاده با یک رافضی + فیلم




سنی نیوز: يکي از رافضی ها با دکتر مولوی عبدالرحیم ملازاده در شبکه رنگارنگ تماس تلفنی داشته که گوش دادن به آن خالي از لطف (نيست مخصوصا براي کسانی که به زیارت وقبر پرستی اعتقاد دارند )موضوع از این قرار است که،فردی رافضی در مورد توسل به غير از خدا به بحث مي‌پردازد و بعد از اينكه جوابي براي بيانات دكتر نداشت به به اهانت و فحاشي می پردازد.


موضوع : توسل به غير از خدا
(آقای دکتر ملا زاده):
متوجه نشدم یعنی امام حسین را شفیع قرار می دهند درسته؟

(بیننده): اره می گن از امام حسین می خوای از علی می خوای یک بچه به ده امام حسین را شفیع میدن

(بیننده):

یک چیزی که در مورد دین شیعه نمی دانی نگو(آقای دکتر ملا زاده):
همون شفیع قرار دادند کار درستی نیست و کار غلطی هستش قرآن میفرماید: غیر از خدا شفیع وولی نداری(بیننده):
شما خودتون گناه کارید
(آقای دکتر ملا زاده):
در راه خدا باید بروید نه امام حسین
(بیننده):
مثلا من میرم تو حرم و او را شفیع قرار میدیم
(آقای دکتر ملا زاده):
اشتباه میکنید همین کار اشتباهه همین کار شرکه قرآن میفرماید :”مالکم من دون الله من ولی ولا شفیع ” قرآن درست می گه یا شما درست می گویید؟ شما غیر از خدا شفیع ولی نداری
شفیع را خداوند معین می کنه نه شما نه من . اقای محترم بگو من شما مسلماینم یا نه؟(بیننده): مسلمانیم(آقای دکتر ملا زاده):دین ما قرآنه ؟کتاب ما قرآنه؟(بیننده):درسته

(آقای دکتر ملا زاده):خب قرآن از این کار نهی می کنه پیغمبر از این کار نهی می کنهچرا از خودمان دین بتراشیم؟چرا از خودمان عبادت بتراشیمآیاخود حضرت حسین (ع)یک بار رفت پیش قبر پدرش که این کار بکنه؟نه صد درصد بدون هیچ تردیدیوقتی امام حسین این کارو نکرد امام علی این کارو نکرد اهل بیت این کارو نکردندمنو شما چرا بیاییم دین جدیدی بتراشیم؟مگه دین ما ناقصه؟مگه دین ما دین کاملی نیست؟

(بیننده):
بله .درست استآقای ملازاده ببینید من افتخار میکنم که شیعه ام
(آقای دکتر ملا زاده):اقا افتخارا مال خودتجواب منو بدهآیا حضرت علی شیعه بود
(بیننده):بله که شیعه بود
(آقای دکتر ملا زاده):دروغه بیا ثابتاگر شیعه بود چرا با خلفاء بیعت کرد
(بیننده):تو یک احمق بیشتر نیستی تو نفهمیتو بی شعوری
—————-
نگران نباشید این عمل اکثر رافضیان است ،زمانی که به بن بست می رسندچنین برخورد زشتی ازآنها سر می زند.

هیچ نظری موجود نیست: