۱۳۸۸ فروردین ۱, شنبه

مبارز قهرمان جنبش مقاومت مردمي ايران

در عمليات چديد مبارزان جنبش كه در روز شنبه مورخ 17 اسفند ماه 1387 برابر با 07 March نزدیک شهر زاهدان در منطقه همت آباد كه در کمین نیروهای رژیم قرار گرفتنه بودند ، فرماندهي كل نيروهاي عملياتي ر‍ژيم بوسيله ي اسلحه ي دوربين داري كه در تصوير مشاهد ميكنيد به درك واصل شد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز

ردصلاحیت جوانان اهل سنت در نیروی دریایی شهرستان جاسک

به گذارش خبرنگار فدائیان بلوچ از شهرستان جاسک: نیروی دریایی ارتش در شهرستان جاسک که دومین نیروی دریایی در کشور می باشد با صدور اطلاعیه ای از جوانان این شهرستان دعوت که پس از امتحان متأسفانه جوانان اهل سنت را به این دلیل که سنی هستند رد صلاحیت و از نطر گزینشی دعوت به کار نشدند.

لازم به ذکر است که مردم منطقه جاسک بلوچ و سنی می باشند و آن ساکنین شیعه این شهرستان از افراد غیر بومی و از مناطق دیگر کشور به جاسک مهاجرت کرده اند و با این تبعیضها حکومت اخوندی می خواهد بگوید که اگر جوانان اهل تسنن کار می خواهند باید مذهب خوشان را تغیر دهند و گر نه از کار خبری نیست این یعنی تبعیض مذهبی و نزادی ونسل کشی که از اول این انقلاب شوم و جود داشته و ادامه دارد.

و آقایانی که دم از وحدت می زنند باید بدانند که این حکومت اخوندی بویی از وحدت نمی برد و تا این اخوند ها روی کار هستند باید منتظر اینگونه تبعیضها باشیم