۱۳۸۷ اسفند ۱۴, چهارشنبه

AVG 8.5 با قابلیت‌های جدید آمد


حامد ملک
شرکت تولیدکننده آنتی‌ویروس AVG ، نسخه ۸/۵ از این برنامه را عرضه کرد. AVG یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای آنتی‌ویروس حال حاضر جهان است که به واسطه «رایگان» بودنش توانسته است در حضور رقبایی قدرتمند نظیر NOD32 ، Kaspersky ، BitDefender و … سهم قابل توجه ای را نصیب خود نماید .
برطبق آمار و ارقام ارائه شده توسط تولیدکنندگان این برنامه ، در ۱۶۷ کشور جهان بیش از ۸۰ میلیون نفر کاربر نسخه رایگان AVG می باشند.در نسخه جدید گذشته از رفع ایرادات و باگ هایی که در برنامه وجود داشت امکانات و ویژگی های جدیدی نیز ارائه شده است که تا پیش از این تنها در نسخه غیررایگان AVG وجود داشت. یکی از این ویژگی های جدید قابلیت Safe Search یا جستجوی ایمن است که نتایج جستجوهایی که کاربر انجام میدهد را به سرعت مورد بازبینی قرار می دهد و با مشخص نمودن وبسایت های آلوده یا مشکوک به ویروس به کاربر در مورد بازدید کردن از آن سایت هشدار می دهد. قابلیت دیگر اضافه شده به AVG 8.5 امکانی است به نام SafeSurf یا وبگردی ایمن که محتوای صفحات وبی که در حال مشاهده آن هستید را کنترل کرده تا از شر تروجان ها و ویروس هایی که در بین کدهای برخی وبسایت ها وجود دارند و سیستم کاربران را مورد حمله قرار می دهند در امان بمانید.
این دو قابلیت اگرچه ممکن است باعث کمی کندی در روند وبگردی کاربران شوند اما در عوض این اطمینان خاطر را به شخص می دهند تا با خاطری مطمئن تر به فعالیت در سطح شبکه بپردازد. تهدیدات ویروسی و کدهای مخرب موجود در وب تا حدی جدی است که از شرکت های تولیدکننده آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیت اینترنتی ، سازندگان و گسترش دهندگان سیستم های عامل و حتی تولیدکنندگان مرورگرهای وب را نیز به خود درگیر ساخته است و بخش زیادی از سرمایه و انرژی خود را بر روی بهبود محصولشان در برابر خطرات و تهدیدهای جدید صرف میکنند.
نسخه جدید آنتی ویروس AVG را که علاوه بر ویندوز XP و Vista با ویندوز هفت نیز سازگار است را می توانید از
اینجا یا اینجا دریافت کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این نسخه را هم می توانید در اینجا مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست: