۱۳۸۷ اسفند ۲۰, سه‌شنبه

بیانیه جمعی از جوانان ایرانشهر پس از شهادت رساندن مولوی خلیل الله و حافظ صلاح الدین

بار دیگر نظام ظلم و جور با به شهادت رساندن دو تن از علماء حقانی و سرشناس دیار بلوچستان پرده از چهره زشت خود برداشت و دشمنی خود را با مردم بلوچ و علماء اهل سنت بیش از پیش آشکارا نمود.
اگر مولوی خلیل الله و حافظ صلاح الدین بدست کثیف آخوندهای مشرک و شکم پرست به درجه رفیع شهادت نائل آمدند هیچ جای تعجب نیست. این یهود صفتان کاری غیر از به شهادت رساندن علماء حق گو و محبوب ما ندارند. آنها پیش از این مولانا محمدعمر سربازی و مولانا ابراهیم دامنی را با طرح توطئه و مکاری تمام به شهادت رساندند و سال گذشته دستان کثیف شان را به خون مولانا محمدیوسف و مولاناعبدالقدوس آغشته کردند. چند ماه پیش شیخ علی دهواری را به شهادت رساندند.
ما جوانان ایرانشهر از تمام مردم بلوچ می خواهیم علیه این رژیم سفاک قیام کرده و انتقام علماء حقانی و خداجوی خود را بگیرند. دشمن دیگر برای شما ناشناخته نیست. همه اطلاعاتی ها و مخبران وحشی را هر روز می بینید و به راحتی می توانید سرزمین زیبایتان را از لوث این درنده صفتان پاک کنید. پس برای کدام روز منتظرید؟ آیا دست بالای دست گذاشتید و تماشا می کنید که چگونه جگر گوشه هایتان را و رهبران و پیشوایان مذهبی تان را از بین می برند؟ آیا منتظر نوبت خود هستید؟ اسلحه بدست بگیرید و این مکاران را تکه تکه کنید.
جوانان ایرانشهر هیچ توقعی از دولت ندارند که دست از نفاق و وحشی گری بردارد و بخاطر اقدامات وحشیانه اش از ملت بلوچ و اهل سنت پوزش بطلبد. زیرا جوانان به حقیقت این رژیم تشنه به خون اهل سنت پی بردند و با تمام وجود سعی خواهند کرد ملت خود را از چنگال این سگ دیوانه آزاد کنند.
تمام تاریخ نویسان بر این امر متفق اند که دشمنی با بلوچ طی چند سال و ماه نه! تا چندین نسل هم فراموش نخواهد شد و کینه شتری آنها دشمن را خواهد سوزاند.
خواهیم دید چگونه جلسه هفته وحدت برگزار می کنید و جان سالم به در می برید. بلوچستان را قبرستان زابلی های کثیف و لچر تبدیل خواهیم کرد. خواب را از چشمان شیطانی تان خواهیم پراند.
ما جوانان ایرانشهری ضمن محکوم نمودن این عمل شنیع و بزدلانه جوجه های خامنه ای عهد می کنیم با حمایت مردم و نصرت خداوندی در اولین فرصت انتقام خون این علماء را از زابلی ها و شیعیان خونخوار بگیریم. ان شاء الله
جمعی از جوانان غیور ایرانشهر

هیچ نظری موجود نیست: