۱۳۸۷ اسفند ۲۸, چهارشنبه

ماشین حساب جمهوری اسلامی دچار نقص فنی شد!!!


سنی نیوز :اخیرا برخی خبرگزاری ها آمار عجیب غریبی از جمعیت اهل سنت کشور ارائه داده اند. این خبرگزاری ها که در دروغ گفتن بینی حضرت پینوکیو را از پشت به میلگرد! بسته اند، مدعی شده اند؛ جمعیت اهل سنت قریب به پنج میلیون نفر!! است که طبق این آمار، حدود هفت در صد از جمعیت ایران را اهل سنت تشکیل می دهند. این در حالیست که طبق آمارهای موثق و اسناد موجود ،اوائل انقلاب اهل سنت ۱۸ در صد جمعیت ایران را تشکیل می داده اند. جای بسی شگفتی است که بعد از گذشت سی سال با توجه به عدم کنترل جمعیت در بین اهل سنت نسبت به شیعیان، اهل سنت روز به روز کم و کمتر شده اند!!؟مگر دروغ پردازانی که این چنین آمار و ارقامی را ارئه می دهند به دنبال چه چیزی هستند.آیا می خواهند با ارائه این آمار کذب اهل سنت را از حقوق مسلم شان محروم کنند؟آیا می خواهند ایران را در جهان کشوری کاملا شیعی معرفی کنند؟آیا می خواهند با آمار دروغشان اهل سنت را محو کنند؟به راستی چه چیزی باعث شده است این دروغ پردازان با این دروغ های شاخ دارشان پینوکیو را سرافکنده کنند؟!!احتمالات زیادی می تواند باعث این آمار شود از جمله: ۱ ـ یحتمل كه ماشین حساب این آقایون یا خانومون! دچار نقص فنی شده است و یا در حین حساب کتاب سوخت تمام کرده باشد۲ ـ شاید از قاعده فیثاغورسی ـ کی به کیه ـ استفاده کرده اند.توضیح: در این قاعده دست محاسبه گر باز است و می تواند حاصل ضرب را به طبق دلخواه بدست آورد! مثلا دو دو تا مساوی است با چهل و نه تا!! کی به کیه!!! ۳ ـ احتمال دارد مسئولیت آمار گیری از اهل سنت را به ماهواره امید داده باشند و او هم بعد از اینکه قسمتی از مناطق سنی نشین را آمار گیری کرده است به او خبر داده اند که ماموریت آسماني ات! رو به اتمام است و وی هم مشغول به جمع کردن وسایل سفر شده و بی خیال این ماموریت گرديده است. البته اگر این احتمال درست باشد باید منتظر بازگشت ایشان از آسمان ماند تا اصل ماجرا را توضیح دهند.به هرحال سردمداران جمهوری اسلامی بدانند که اهل سنت در ایران حقیقت غیر قابل انکارند و آنها نمی توانند با این سیاه نمایی هایشان اهل سنت را از کشور حذف کنند.
جالبتر اين که بعد ازانتشار این آمار عجيب و غريب برخي ديگر از سايتهاعنوان کرده اند: به ازاي هر ۱۱۰۰ شيعي يک مسجد و به ازاي هر ۵۰۰ سني يک مسجد در کشور وجود دارد! آيا اين آمارهاي عجيب و غريب براي ادامه قتل و کشتار اهل سنت و تخريب مساجد آنان است يا اغراضي ديگر از این قبل نیست؟؟ما قضاوت را به خوانندگان واگذار ميکنيم .البته همه عاقلان مي دانند که اين آمارهاي غلط حقيقت و واقعيت را تحت تأثير قرار نخواهد داد.هرچند اگر این آمارها هم واقعیت داشته باشد باز هم مساجد شیعیان بیشتر است. !و از آنجا که الحمدلله اهل سنت نماز پنج وقتشان را در مساجد برپا می کنند مساجد فعلی جوابگویشان نیست و بسیار اندک است، در حالی که مساجد شیعیان کسی در آنها نماز نمیخواند تا جایی که بسیاری از مساجد حتی مؤذن ندارد و از راديو براي پخش اذان استفاده می شود.و این واقعیتی است که هر کس به مناطق اهل سنت سفر کرده است و یا در این مناطق سکونت دارد از واقعیت آن مطلع است.به هرحال بايد تندروها و غاليان مذهب رافضي اثني عشري بدانند که زمان خونريزي و قتل و کشتار به سر آمده است دیگر زمان صفویت گذشت که خون هزاران اهل سنت به ناحق ریخته شود و در خیابان ها جاری گردد و کسی از این جنایات سر در نیاورد ديگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد و امکان ندارد مسلمانان از حال روز برادرانشان در داخل ايران بي خبر بمانند خصوصا که تمامی اهل سنت مرز نشین هستند و به نوعی با کشورهای همجوار روابط خویشاوندی و تجاری دارند. از این مسأله که بگذریم کوچکترين اتفاقي که در هر جاي اين کره خاکي بيافتد صدايش به گوش همه انسانها خواهد رسيد و همه جهانيان از هر جنايتي با خبر مي شوند و این حقیقتی است که جمهوري اسلامي آن را به خوبي درک کرده و می کند و از آنجا که فریاد تقریب و وحدتش گوش جهانیان را کر کرده است اگر دست به چنین جنایتهایی بزنند دیگر تا ابد در طول تاریخ هیچ جایگاهی در دل مسلمانان نخواهند داشت کما اینکه در کشورهای همسایه ایران شاهد هستیم.حتی شیخ یوسف قرضاوی و علمای جهان اسلام اخیرا روی قضیه برادران اهل سنتشان در ایران بسیار حساس شده اند و به شدت اخبار آنها را متابعت میکنند.ضمن اينکه دیگر شاهد تخريب مساجد اهل سنت هم مثل گذشته نخواهیم بود زیرا بحمدلله اهل سنت روز به روز داراي وسائل خبري بيشتري ميشوند که ما اميدواريم اهل سنت به اين قضيه اهتمام ورزند و تمامي مناطق سنی نشین دارای پایگاه های خبری شوند تا بتوانند خبرهاي منطقه شان را در اسرع وقت به گوش جهانیان برسانند تا شايد مسلمانان به حال اهل سنت مظلوم و ستمديده ايران دست دعايي به درگاه خداوند بلند کنند و دعايشان مستجاب شود.

لذا از تمامی ملت مظلوم و ستمدیده اهل سنت خواهشمندیم هر خبری که در منطقه شان اتفاق می افتد سریعا از طریق ایمیل سایت ما را مطلع سازند.news.sunni@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست: