۱۳۸۸ فروردین ۲۲, شنبه

رئيس كل دادگستری بلوچستان اشغالی از پيگيري سرنخ‌هاي كشف‌شده از هلاک کنندگان مبلغ شیعه گری درخاش خبر داد


رئيس كل دادگستري بلوچستان اشغالی با اشاره به اين‌كه هنوز هلاکت کنندگان ججت الشیطان عبادي، رئيس كانون مداحان و شاعران شیعی خاش بازداشت نشده‌اند، گفت: سرنخ‌هاي كشف شده از هلاک کنندگان در حال پیگیری است.
ابراهيم حمیدی در تشريح آخرين اقدامات صورت گرفته در اين پرونده اظهار كرد: يكسري اقدامات براي شناسايي عوامل اصلي و اوليه انجام شده است.
وی افزود: سرنخ‌هاي به دست آمده در حال پيگيري است و تاكنون موفق به بازداشت هلاک کنندگان حجت الشیطان عبادي نشده‌ايم اما كارهاي اطلاعاتي خوبي انجام شده كه در آينده به نتيجه مي‌رسد.
تحقیقات رژیم ادامه دارد و یقینا جوانان بی طرفی دستگیر شده و اعدام می شوند همانگونه که در گذشته رژیم در راستای پوشیدن ضعفش در مقابله با مبارزان افراد بی طرف را دستگیر و تحت شکنجه قرار داده تا اینکه به جرمهای ناکرده اعتراف نمایند و پس از نشان دادن اعترافات ساختگی آنان را اعدام کرده اند.
حجت الشیطان عبادی از مبلغان متعصب شیعه گری در خاش بود که شانزدهم فروردین توسط دو موتور سوار مسلح در شهرستان خاش گلوله باران و به هلاکت رسید.
گزارشها از خاش حکایت از این دارد که مردم بارها به این اخوند هشدار داده اند که از تبلیغ شیعه گری دست بردارد اما این حجت الشیطان به فعالیتهای شیطانی خود ادامه داد و در نتیجه به هلاکت رسید.

آژانس خبری تفتان

هیچ نظری موجود نیست: