۱۳۸۸ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

فرمانده نیروی زمینی سپاه سردار محمد جعفر اسدی فرموده اند که سپاه برای مقابله با برنامه های دشمن به شرق کشور می رود!



در خبرها (*)آمده است که فرمانده نیروی زمینی سپاه سردار محمد جعفر اسدی فرموده اند که سپاه برای مقابله با برنامه های دشمن به شرق کشور می رود!
ایشان گفته اند که مرزها در دست نیروی انتظامی است و پشتیبانی از آنان با قرارگاه رسول اکرم است.
و اما اصل نکته که اگر اندکی مو شکافی کنیم شاید بد نباشد.مرزها را که چندیست که سپاه مستقیما تحت کنترل دارد و آقای سردار همچون دیگر دولتمردان نظام دروغ و بلوف جزئی لاینفک از اموراتشان شده است.
نه تنها بر مردم بلوچ در اقلیم بلوچستان روشن است بلکه دشت ، کوه و کویر آن نیز گواه جنایات سپاه هستند و اساس و سرشت سپاه بر دشمنی با ملت بلوچ و اهل سنت بنیان نهاده شده است
از قرارگاه رسول اکرم شروع می کنیم مگر سردار رادان یک سپاهی نیست درست است که لباس نیروی انتظامی بر تن دارد ولی یک سردار سپاه است که با حفظ سمت جانشینی فرماندهی نیروی انتظامی کشور و مسئول قرارگاه رسول اکرم بود و همین چند روز پیش سردار شوشتری را بجای او نشاندید و حالا بر کناری رادان از این سمت را شما می گویید حجم کار زیاد ایشان یا و یا فاصله زیاد تهران تا زاهدان و یا اینکه عدم لیاقت رادان در اجرای مسئولیتش؟!
خوب پاسدار رادان را برداشتید و پاسدار شوشتری را با حفظ سمت در سپاه قدس مسئول قرارگاه رسول اکرم کردید مگر اینها سپاهی نیستند یا اینکه مگر سپاه وقتی می آید با دهل و سرنا می آید ؟!
از روزهای نخست این انقلاب ننگینتان سپاه یک قدمش در بلوچستان بود و دیگر قدمش در کردستان و هزاران نفر را در این دو اقلیم به شهادت رساند و در اجرای دسیسه هایش نه تنها مستقیم عمل کرده بلکه غیر مستقیم هم با انواع و اقسام توطئه ها از قبیل مسلح کردن افراد سست عنصر و حمایت و سازماندهی کارتلهای مواد مخدر در داخل کشور عمل کرده است ، در این مورد هم مثال ساده ای ذکر میکنم آقای قالیباف یعنی پاسدار سردار قالیباف را که می شناسید که این روزها شهردار تهران هم هستند ، مگر نمی دانید برادر آن عالیجناب چه کاره اند ؟! اگر نمی دانید بدانید که ایشان از شرکای بزرگ کارتلهای مواد مخدرند که مستقیما تحت حمایت و پوشش سپاه پاسداران خمینی هستند و یکی از بزرگترین ترانزیت کنندگان مواد مخدر از افغانستان به تهران ، ارومیه و نهایت به ترکیه اند !
راستی لازم است از آن دستگاه کذایی شما هم نکته ای به میان بیاوریم و آن این است که برای مبارزان دیگر دور زدن از آن دستگاه امری بسیار پیش پا افتاده است و برای خوانندگان کمی بیشتر توضیح می دهیم تا حواسشان باشد که منظور سردار اسدی چیست؟
سپاه حدود 2 سال است دستگاهی دارد که توسط آن موبایل های ماهواره ای یعنی همان موبایلهای ثریا را می تواند ردیابی کند و با کمک جی پی اس نقطه دقیق آن را دریابد که البته برای فرار از کنترل توسط آن دستگاه راههای ساده ای هست که به بحث فعلی ما مربوط نیست و سعی خواهیم کرد کاملا این مساله را برای مردم عزیز و کسانی که با این گوشیها کار می کنند نکات امنیتی آن را توضیح دهیم در ضمن این دستگاه را هم سپاه طراحی نکرده بلکه یکی از مخبرین مشهور منطقه آن را از بازار سیاه بین المللی برای رژیم تهیه کرده است
این هم از دیگر فرمایشات دروغ سردار اسدی که با همین سادگی فاش شد
راهیگ
(*)
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8801240647

هیچ نظری موجود نیست: