۱۳۸۷ بهمن ۲۱, دوشنبه

حرف حق همیشه تلخ است


سنی نیوز:چندی پیش جناب حضرت آیت الله مکارم شیرازی بازی جالبی را شروع کردند. بقول برخی از سایتهای شیعه که با ساز ایشان می رقصند: وهابیها را به مناظره در رسانه های عمومی دعوت نمودند!
———————————————-
حرف حق همیشه تلخ است
سید علیرضا دلیری ـ مشهد
چندی پیش جناب حضرت آیت الله مکارم شیرازی بازی جالبی را شروع کردند. بقول برخی از سایتهای شیعه که با ساز ایشان می رقصند: وهابیها را به مناظره در رسانه های عمومی دعوت نمودند!
اولا انتشار این خبر از اینگونه سایتهای فتنه گرا خود دلیل فساد خبر بود. از سایتهایی که شعار آنها “اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد” است چه انتظاری بیش از این می توان داشت. کسانی که این سایتهای فتنه افروز را می چرخانند می خواهند بگویند که خلیفه اول مسلمانان ابوبکر صدیق به حضرت علی (ع) و آل پیامبر اکرم (ص) ظلم نموده است؟! و در کمال جهالت با این ادعای خود به حضرت امیر مؤمنان توهین می کنند! حضرت امیر در بسیاری از سخنان گهربارشان ابوبکر را بعنوان بهترین شاگرد و بهترین انسانها پس از پیامبران معرفی می کند. و ایشان در تمام مدت خلافت ابوبکر، و سپس داماد فاطمه زهراء؛ (عمر)، و باجناق امیر و داماد پیامبر اکرم؛ (عثمان) نخست وزیر کابینه ی وزراء آنها بودند، و در زیر پرچم رهبری آنها جهاد می رفتند و پشت سرشان نماز می خواندند. در نهج البلاغه می خوانیم: آن ملتی که با ابوبکر و عمر و عثمان بیعت کرده اند مرا با همان شرایطی که آنها را انتخاب نموده بودند بعنوان خلیفه انتخاب کرده با من بیعت نموده اند….”
ـ نهج البلاغه ص/۵۲۶ـ

هیچ نظری موجود نیست: