۱۳۸۷ بهمن ۲۵, جمعه

مصاحبه اختصاصی با یک هکر بسیجی



خبرنگار- ولی جناب هکر جان! اگر شیرخشک نستله برای بچه‌ام نخرم که اون طفلی از گرسنگی تلف میشود. توی این دوره و زمانه هم گاو و گوسفند و شتر و بزغاله توی خانه نداریم که لااقل شیر آنها را بدهیم به بچه. پس چیکار باید بکنیم. بچه‌ام مهمتر است یا غزه؟
خبرنگار- عزیز دل برادر، لطفن ضمن معرفی خودتان بفرمایید اصولن چرا شما هکر هستید و انگیزه شما از این کار چیست؟
برادر بسیجی - به نام خدای بزرگ که من کوچک ایشون هستیم و هر موقع که من با خدا تنها میشویم با اسم کوچکش صدایش میزنیم و میگوییم: ای ناقلا،ای نادرس و من کوچکتر از آن هستیم که خودم را معرفی کنیم ولی من باید گوش به فرمان رهبر باشیم و توی دهان استکبار و مزدوران داخلی و خارجی آن بکوبیم انگاری داریم گوشت دیزی له میکنیم...
خبرنگار - شما چه احساسی دارید وقتی که یک سایتی را هک میکنید؟
برادر بسیجی- اگرچه ما اصلن احساس محساس حالیمان نیست ولی باز یک جوری احساس گربه نری را میکنیم که در بندر ماهیگیری راهش را گم کرده باشد و بوی نازنین و دلربای ماهی های صید شده آن را به حال جنون کشانده است و او برای رسیدن به ماهی حاضر است دست به هر کاری و سری به خمره مبارکه بزند و من برای رضای خدا هر کار که لازم باشد میکنیم هتا اگه رهبر بگوید پا هایتان را هوا کنید و سر سره بازی کنید.
خبرنگار- میشه بفرمایید چرا سایت بالاترین را هک کردید؟
برادر بسیجی- خب. از آقایمان در جماران کسی را بالا تر نداریم و وقتی که این مفسدان فی الارض اسم سایتشان را بالاترین میگذارند، باید نیز به عواقب کار ضد انقلابی شان فکر میکردند. من هم هکش کردیم.
خبرنگار- ببخشید مگر خدا بالا تر از خامنه ایی نیست؟
برادر بسیجی- مواظب حرف زدنت باش. به آقا بی احترامی نکنی‌ها. یک دفعه دیگه به رهبر معظم بی احترامی کنی اسمت را در لیست مخصوص میگذارم تا تو را زیر هشت ببرند تا حسابی گوشتمالیت بدهند.
خبرنگار- خیلی معذرت میخواهم. من مخلص آقا و همه محتویاتش هم هستم! من اصلا از بیخ ارادت دارم خدمت آقا و خشتک مبارکشان که میشود به آن دخیل بست.
میشه شما بفرمایید برای تبدیل شدن به یک هکر استشهادی ضد اسرائیلی طرفدار غزه چه کارهایی باید بکنیم؟ یعنی نشانه‌های یک فرد ضد اسرائیلی از دیدگاه شما چیست؟
برادر بسیجی- خب. اولن شما باید اعتقاد قلبی به نوار غزه داشته باشید. دوم اینکه باید کوکاکولا نخورید. سوم اینکه برای بچه‌ات شیر خشک نستله نخرید و از صهیونیسم حمایت نکنید. چهارم اینکه خالد مشعل را مثل پسرخاله‌ات دوست داشته باشید. البته کارهای دیگری هم هست که باید بکنید ولی برای شما که مبتدی و تازه اول راه هستید همین‌ها کافی است.
خبرنگار- ولی جناب هکر جان! اگر شیرخشک نستله برای بچه‌ام نخرم که اون طفلی از گرسنگی تلف میشود. توی این دوره و زمانه هم گاو و گوسفند و شتر و بزغاله توی خانه نداریم که لااقل شیر آنها را بدهیم به بچه. پس چیکار باید بکنیم. بچه‌ام مهمتر است یا غزه؟
برادر بسیجی- اینبار به غزه فحش دادی؟؟
خبرنگار - ببخشید یادم نبود. من معذرت میخواهم. اصلن گور بابای بچه.
از شما میخواستم بپرسم که دولت مهرورزی را از چه نشانه هایی میتوان شناخت؟
برادر بسیجی- ببینید جانم، دولت مهرورزی یعنی دست و دلباز بودن. وقتی که ما به حماس پول کت و کلفت میدهیم تا به جنگ اسراییل برود، این نشانه ایی از بخشش ما برادران است. اگر ما کنسی و خنسی داشتیم به فکر ساختن مترو در ایران و همچنین به فکر رفاه امت همیشه در صحنه بودیم و دیگر از مهرورزی نمی توانستیم حرفی بزنیم.
خبرنگار - نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت یک شبه دکترا گرفت و راس وزارت شد. نظر شما در اینباره چیست؟
برادر بسیجی- ما که اصلن نفهمیدیم چی چی گفتید.
خبرنگار - منظورم آقای کردان بود...
برادر بسیجی- خداقوت، میدونید که مدرک آقای برادر رحیمی هم مشکل داره واحتمالن مدرک آقای جهرمی وزیر کار هم و مال آقای خاتمی هم بد نیست عنوان کنیم. حالا شما چرا فقط به کردان گیر میدهید. شما خبرنگاران کارتان خرابکاری ست. شما ها همه ضد انقلابید، آقا.
خبرنگار - آیا ایران به دنبال سلاح اتمی میرود؟
برادر بسیجی- ایران به دنبال سلاح اتمی نمیرود، آقا، ممکنه که این سلاح اتمی ست که به دنبال ایران میآید. ملاحظه میکنید که تفاوت آن تا کجا ست. عمو مملی ما منظور همان رییس جمهور عزیز و لذیذ مان هست، بار ها گفته اند که دولت به سراغ "انی" سازی اورانوم یا هرچی که اسمش هست میره تا اجاق من و شما خاموش نشود و برق تولید بشود و این کار بسیار بکری ست. حالا اگر بمبی چیزی به دنبال ما راه افتاده و میخواهد شهروند ایران باشد، دیگر اشکال از ما نیست. ما به بمب اتمی که بسیار قوی و کشنده است هم پناهندگی میدهیم.
خبرنگار - مردم فکر میکنند که نمایندگان مجلس الان تقریبن همه تریاکی هستند. درسته این خبر؟
برادر بسیجی- کی گفته نمایندگان مجلس معتادن؟ اين حرفا چيه؟ کدوم اعتياد؟ بيخود تهمت ميزنند. اگه معتاد بودند همشون بجای گفتن کلمه اصغر ميگفتند: اشغری بدو بیا اشغری
خبرنگار - بجای کلمه صلوات هم ميگفتند شلوات. بجای کلمه احسنت ميگفتند احشن.نه؟
برادر بسیجی- اینجور که بو میدهی، تنت به خارش افتاده ها....ای نادرس......فقط بعضی از آقايون روزهای جمعه بعد از ظهر برای رفع خستگی حاصل از شب قبل يه چند تا پک به اون بافور ميزنند تا روز شنبه سرحال و قبراق به سر کار خود بروند والا اعتياد و هروئين و حشيش و گراس اصلن و ابدا.
ترياک که اعتياد نيست. ترياک يعنی ضد زهر. وقتی کسی يه زهر ماری بخوره بعدش بهتره ترياک هم بکشه تا ديگه شل و ول نباشه اون. و بتونه برای اسلام زحمت بکشه و عرق بريزه و مسلمون بر روی زمين زياد کنه. به اين که نميگن اعتياد!
اگه اين کار بد بود که آقای من مقام معظم رهبری اين کار رو نميکرد، نادرس سوزمانی.
خبرنگار - آخرین سئوال من اینه : درباره طرح نشاط عمومی چه نظری دارید؟ قرارشده طرح نشاط عمومی در شهرهای ايران اجرا شود. از آنجائيکه در اين مدت ۲۶ ساله اخير شادی و نشاط در فرهنگ ما وجود نداشت و به فراموشی سپرده شد اينک بحول قوه الهی و تدبير مقام معظم رهبری ديگه قرار شده نحوه شادی و خنديدن مردم هم سازماندهی و مدون شود.
برادر بسیجی- اگر قرار باشد ابتکار عمل اينگونه کارها بدست مردم عادی و عوام باشد خدای نکرده کار به لهو لعب کشيده ميشود و از کنترل خارج خواهد شد. لذا قرار شد متولی اين مورد نيز همانند ساير امور بعهده علما و فضلای حوزه های علميه باشند تا طرح شادی و نشاط عمومی بصورت اسلامی اجرا گردد.
همچنين قرار شده طلاب و علمای عزيز در يک دوره فشرده کلاسهای بشگن زنی، سوت زنی(هردو نوع دوانگشتی يا چهار انگشتی) و قر کمر شرکت کنند و مسلط به اين مهارتهای مهم شوند. برای همین هم من به فکر افتادیم که نامه ایی به طلاب عزيز علما و فضلای معظم بنویسیم. من این نامه را براتون میخوانیم.
خبرنگار - بفرمایید
برادر بسیجی- برشما باد فريضه يادگيری قِردادن باسن. سعادت دنيا و آخرت شما در گرو ادای اين فريضه است. نيت هايتان را خالص کنيد و در انظار عمومی بشگن بزنيد. شادی کنيد و ماتحت مبارک را قِر دهيد.
شما در معرض قضاوت دشمنان اسلام هستيد. دشمن منتظر گرفتن نقطه ضعف از شماست و ممکن است در روزنامه هايشان بنويسند: هی! اينا رو ببين! اينا که بلد نيستند کپل شون را بچرخانند چطور ميخوان مملکت را بچرخانند؟!
التماس دعا.
برگرفته از : حاجی مش قاسم

هیچ نظری موجود نیست: