۱۳۸۷ اسفند ۱۰, شنبه

کلاهبرداری 300 میلیاردی یکی از آخوندها در فارس


سایت حکومتی جهان: یک باند کلاهبردار در قالب شرکت "برگ سبز مطهر" با استفاده از نفوذ برخی از اعضای خود اقدام به کلاهبرداری گسترده در شهرستان گراش واقع در استان فارس نموده است.
متهم اصلی این پرونده پیش از این در ماجرای کلاهبرداری 8 میلیاردی روانه زندان شده بود که با تقدیم وثیقه توسط یکی از مسئولین مطرح کشور آزاد شد.
هم اکنون وضعیت در شهر گراش بحرانی است و حدود 70 درصد جمعیت این شهر که از مال باختگان هستند، با تجمع در مقابل نهادهای مختلف خواستار رسیدگی فوری به این پرونده هستند.
یک باند کلاهبردار در قالب شرکت "برگ سبز مطهر" با استفاده از نفوذ برخی از اعضای خود اقدام به کلاهبرداری گسترده در شهرستان گراش واقع در استان فارس نموده است.
بر پایه این گزارش در این کلاهبرداری گسترده مبلغی در حدود 300 میلیارد تومان از حدود 20 هزار نفر اخاذی شده و فردی به نام دکتر نجفی زاده توانسته با وابسته نشان دادن خود به مقامات کشور اعتماد مردم را جلب نموده و به همراه همدستانش اقدام به این کلاهبرداری نماید.
متهم اصلی این پرونده پیش از این در ماجرای کلاهبرداری 8 میلیاردی روانه زندان شده بود که با تقدیم وثیقه توسط یکی از مسئولین مطرح کشور آزاد شد.
وی که هم اکنون متواری است در دادگاه ویژه روحانیت خلع لباس شده و از وی به عنوان اصلی ترین فرد در کلاهبرداری مذکور نام برده می شود.
بنا به اخبار رسیده از منابع محلی هم اکنون وضعیت در شهر گراش بحرانی است و حدود 70 درصد جمعیت این شهر که از مال باختگان هستند، با تجمع در مقابل نهادهای مختلف خواستار رسیدگی فوری به این پرونده هستند.
گفتنی است این باند ضمن دعوت از روحانیون و مسئولین مطرح کشور اقدام به برگزاری جلسات و مراسمات مختلف در شهر گزارش نموده و از این طریق توانسته بود اعتماد مردم را جلب نماید.

هیچ نظری موجود نیست: