۱۳۸۷ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

حکومت نظامی اعلام نشده در شهر سراوان


خبرنامه امیرکبیر: ادامه بازداشت مردم و وضعیت آشفته شهر سراوان
با گذشت ۱ ماه از حملات انتحاری صورت گرفته در شهر سراوان وضعیت این شهر همچنان نابسامان است و بازداشت مردم در این شهر همچنان ادامه دارد.
نیروی انتظامی همچنان مردم شهر سراوان را بدون هیچگونه مدرکی بازداشت می کند و از پاسخگویی و ارائه دلیل برای این بازداشت ها اجتناب می ورزد. برخی از بازداشت شدگان پس از گذشت ۱ ماه همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند و نماینده شهر سراوان در مجلس نیز در قبال تداوم وضعیت نابسامان این شهر سکوت کرده است که این مساله باعث نارضایتی هر چه بیشتر مردم این شهر شده است.
بنابرگزارش های ارسال شده، در یکی از موارد نیروی انتظامی مالک پیشین خودرویی را که با آن حمله انتحاری انجام شده است، بازداشت نموده است. این در حالی است که نیروی انتظامی از این مساله آگاهی دارد که این خودرو پیش از این توسط این شخص فروخته شده و خودرو در قبل از انفجار نیز ربوده شده است.
همچنین یکی از معتمدین یکی از محلات سراوان به دلیل اینکه یک بار چند سال قبل به عنوان مسافر به پاکستان سفر کرده است (لازم به ذکر است طبق قرارداد ایران و پاکستان مردم مرز نشین در دو کشور به دلیل خویشاوندی بسیار نزدیک اجازه رفت و آمد آزاد به کشور مقابل دارند) از یک ماه پیش در بازداشت به سر می برد.

هیچ نظری موجود نیست: