۱۳۸۷ دی ۱۰, سه‌شنبه

احمدی نژاد تحت شدید تدابیر امنیتی وارد زاهدن شد


ایسنا : رييس‌جمهور صبح روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه زاهدان در جمع خبرنگاران به تشريح اهداف سفر خود و برنامه‌هاي سفر به استان سيستان و بلوچستان پرداخت.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) دكتر محمود احمدي‌نژاد در ابتداي سخنان خود با ابراز خرسندي از سفر به سيستان و بلوچستان اظهار كرد: خدا را سپاسگذارم كه اين توفيق را يافتيم كه سفر دوم دولت به اين استان انجام شود.
وي جايگاه استان سيستان و بلوچستان را رفيع دانست و با اشاره به خصوصيت مردم اين استان گفت: مردان و زنان سيستا‌ن‌وبلوچستان افرادي پرتلاش، مقاوم و قهرمان هستند.
وي همچنين به تشريح برنامه‌هاي سفر خود به بلوچستان پرداخت و گفت: در اين سفر شوراهاي اداري شهرستان‌هاي مختلف برگزار مي‌شود و مشكلات استان مورد بررسي قرار مي‌گيرد. جمع‌بندي‌هاي انجام شده در جلسه‌ دولت نيز مطرح و در مورد آن‌ها تصميم‌گيري مي‌شود.
رييس‌جمهور همچنين به تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي در اين استان اشاره كرد و گفت: ديدار با علما، ايثارگران و مردم از جمله ديگر برنامه‌هاي اين سفر است.
وي همچنين گفت: برخي از پروژه‌هاي اين استان با حضور رييس‌جمهور و برخي ديگر از آن‌ها با حضور وزرا و معاونين رييس‌جمهور افتتاح خواهند شد و بازديد از برخي مناطق محروم به صورت خاص مورد توجه قرار مي‌گيرد.

هیچ نظری موجود نیست: