۱۳۸۷ دی ۱۱, چهارشنبه

پس چه شد؟ مگه تو نبودی که میگفتی؛ وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد!


حتما کم و بیش از اوضاع غزه باخبر هستید. ارتش اسراییل با قدرت هر چه تمامتر دارد مواضع حماس را بمباران می کند که این وسط البته تعدادی افراد بی گناه نیز کشته شده اند.
اما در این بین واکنش رژیم و طرفدارانش واقعا مایه خنده و تفریح شده است، کسانی که تا دیروز دم از نابودی اسراییل می زدند به یکباره در پی صدور حکم جهاد از سوی خامنه ای خفه شده اند. هر یک دیگری را تشویق می کند، یکی گرفتار وام شده، دیگری بزرگ منشی کرده و ثواب شهادت و جهاد را به همکارش پیشکش می کند، آن یکی مادر مریض دارد این یکی همسر پا به ماه دارد.
در این بین آن اندک نفرات باقی مانده هم تمایلی به حضور در خط مقدم ندارند و دوست دارند از همین جا و با آتش زدن پرچم کشورهای عربی و تجمع در میدان فلسطین و تسخیر باغ قلهک و تجمع در فرودگاه مهرآباد به فلسطینیان کمک کنند، عده ای از روشنفکران دینی نیز همت به خرج داده و فقط به محکوم کردن این قضیه اکتفا کرده اند، روحانیت مبارز نیز اعلام کرده که برای پیروزی داوطلبین دعا خواهد کرد و بدین ترتیب از همین حالا پای خود رو از قضیه کنار کشیده. خلاصه این که قضیه ی کی بود کی بود من نبودم شده، انگار نه انگار همین افراد دیروز داد می زدند وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.
گامرون

هیچ نظری موجود نیست: