۱۳۸۷ دی ۱۱, چهارشنبه

تا رژیم تهران هست، فلسطینیان روی آرامش نخواهند دید


وبلاگ شیشه سکوت
تا جمهوری اسلامی هست ، فلسطین روی آرامش نخواهد دید !
حوادث تاسف بار چند روز اخير در غزه به خبر اول رسانه هاي جهان به خصوص رسانه هاي ايران تبديل شده است. اسرائيلي ها مدعي اند بمباران چند روز گذشته نوار غزه كه آن را عمليات «سرب مذاب» نام نهاده اند پاسخي است به حملات موشكي حماس كه از چند روز پيش از آغاز حمله اسرائيل به نوار غزه و با نقض يك جانبه آتش بس از سوي حماس صورت گرفته بود.
از سوي ديگر «محمود عباس» رهبر تشكيلات خودگران فلسطينی اظهار مي دارد كه «جلوگیری از این رخدادها امکان‌پذیر بود و می‌شد نگذاشت که شرایط به این حد از وخامت نرسد» و در ادامه تاكيد مي كند : «حماس همه فراخوان‌ها برای تمدید آتش بس و نیز تلاش‌های مصر برای میانجی‌گری میان حماس و فتح را ناکام گذاشته است. با سران حماس گفتگوهای لازم به عمل آمده بود. از آنها خواهش کردیم که آتش بس را تمدید کنند و اگر این اراده وجود داشت، جلوگیری از این وضعیت امکان پذیر بود».
همچنين «احمد ابوالغيظ » وزير امور خارجه مصر بيان ميدارد كه «به حماس بارها هشدارلازم را داده بودیم، اما گوش شنوا نبود».
فارغ از صحت و سقم اين ادعا ها مي توان حدس زد كه آتش بيار اصلي اين ماجرا، گروهك «حماس » با پشتيباني همه جانبه جمهوري اسلامي است. مردم فلسطين بايد بدانند تا زماني كه به خيابان ها نيايند و تنفر و انزجار خودشان را از سياست هاي جنگ طلبانه و مداخله جويانه جمهوري اسلامي كه عامل بي ثباتي در منطقه و به خصوص فلسطين است اعلام نكنند، تا زماني كه دست عوامل مزدور و آتش افروز جمهوري اسلامي را از سرزمين شان قطع نكنند، بايد همچنان شاهد اين خون و خون ريزي باشند.
فلسطينيان تا زماني كه براي عربده كشي هاي مهره مرموز و دست نشانده و آشوبگري چون «حسن نصرالله» و دار و دسته اش در فلسطين كف بزنند و هورا بكشند بايد شاهد ويراني خانه و كاشانه خود باشند. مشكل فلسطين را خود فلسطيني ها و با همت خودشان بايد حل كنند و پيش از همه بايد به سراغ دشمنان داخلي، جنايت پيشگان خانگي بروند.

هیچ نظری موجود نیست: