۱۳۸۸ اردیبهشت ۴, جمعه

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت ،اعترافات یکی از فرماندهان سپاه قدس در بلوچستان


به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که فرد دستگیر شده در منطقه سرباز سرهنگ تمام پاسدار غلام رضا خوش نظر فرزند مهدی متولد 1338 با شماره شناسنامه 258 می باشد.

نامبرده پس از خدمت در یگان اطلاعات جمعی سپاه پاسداران در تاریخ 27 /7/ 74 بازنشت شد اما باری دیگر در سال 1382 جهت مقابله با جنبش مقاومت جندالله به درخواست فرماندهی سپاه قدس ایران به سپاه قدس رفت و از سال 82 مسئولیت عملیات برون مرزی بلوچستان به وی واگذار شد.

وی به همراه تیم ویژه سپاه قدس از هشت ماه پیش برنامه ریزیهای متعددی برای ترور فرماندهان جنبش مقاومت جندالله کرد اما در تاریخ 30 فروردین 1388 طی یک عملیات پیچیده توسط شاخه اطلاعاتی جنبش دستگیر شد.

این ها اعترافاتی است که پاسدار سرهنگ غلام رضا خوش نظر کرده است و بازجوئیها همچنان ادامه دارد و در اطلاعیه های آتی ارائه خواهد شد.لازم به ذکر است که رژیم نمایندگان خود را برای مذاکره در مورد این فرمانده سپاه اعزام کرده است اما جنبش اعلام می دارد که در مورد این فرد جنایتکار هیچ مذاکره ای با رژیم ندارد و این فرد پس از تکمیل بازجوئیها به سزای اعمال ننگینش خواهد رسید.

جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله)

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بنام حق
سلام برامیرعبدالمالک رهبر عزیزم
شکرخدا امسال سال خوبی رو پشت سرگذاشتیم و تمام تاکتیک های جمهوری شیطانی باشکست روبرو شد انشاالله که شکستهای بزرگتر در انتظار شون باشه مشتاقانه منتظر خبر اعدام این جنایتکارهستیم
خدا یار ونگهدارت

ناشناس گفت...

سلام و رحمت خداند بر شما باد . من همیشه هفته ای دو بار به بلاگ شما سر میزنم . قدرت طاغوت در مقابل قدرت اسلام هیچ است . اگر آنها سلاح های پیشرفته جنگی دارند ما هم خدا را داری. من از خبرهای جدید خیلی خوشحال شدم . شما طرفداران زیادی در ایران داریم از شمالو جنوب و شرق و غرب .اقدامات شما بر علیه این رزیم طاغوتی تسلی خاطر ماست . خدا یار و یاورتان باد . به راهتان ادامه دهید ان شاءالله در آینده ای نچندان دور نتیجه خواهیم گرفت . درور و رحمت خداوند بر عبدالمالک شیر میدان نبرد حق بر باطل