۱۳۸۷ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

شستشوی مغزی کودکان خردسال در مهدکودک ها


رژیم جمهوری اسلامی هر سال که میگذرد با بی تفاوتی بیشتر مردم نسبت به سالروز انقلاب اسلامی مواجه میشود از این رو تمام تلاش خود را می کند تا این خلا رو به گونه ای دیگر پر کند.
این روزها پا به هر اداره و موسسه و شرکتی که می گذارید با تبلیغات شدید رژیم روبرو می شوید، بروز چنین رفتارهایی از این رژیم کاملا عادیست اما امروز با صحنه ای روبرو شدم که واقعا اوج ددمنشی رژیم جمهوری اسلامی را نشان میداد.
امروز بر حسب اتفاق از کنار یک مهد کودک عبور می کردم، همانند دیگر مهد کودک ها، سر و صدای زیادی از اون به گوش می رسید اما این بار صداها کمی غیر عادی بودند. کمی که دقت کردم متوجه شدم که یکی از مربیان مهد کودک شعار مرگ بر شاه سر می دهد و بعد از او کودکان سه و چهار ساله این شعار رو با صدای بلند تکرار می کنند. واقعا در کجای دنیا دیده اید که بر علیه یک آدم مرده شعار «مرگ بر» سر بدهند؟
یکی از دوستان که در مهد کودک کار می کند می گفت که امسال در اوایل بهمن ماه تمام مدیران مهد کودک ها رو به سازمان بهزیستی احضار کردند و به همه تکلیف کردند که در این ماه به کودکان شعارها و شعرهایی متناسب با ایام انقلاب آموزش داده شود. ایشان می گفت که هر پنجشنبه مدیران مهد کودک ها بایستی در جلسه ی توجیهی بهزیستی حضور داشته باشند، یک سری از آموزش ها اجباری است و تمامی مهد کودک ها بایستی اون رو رعایت کنند و در غیر این صورت با اون ها برخورد قانونی می شود. یادگیری نام دوازده امام، نماز و قران از اصلی ترین آموزش هاست که بایستی حتما به کودکان آموزش داده شود. در کنار این ها هر پنجشنبه برنامه ی هفته ی آینده به مدیران مهد کودک ها اعلام می شود، مثلا چون فعلا در ایام سالگرد انقلاب پنجاه و هفت هستیم چندین برنامه در این خصوص به مدیران مهد کودک ها داده شده که از جمله همین آموزش شعار مرگ بر شاه و شعارها و سرودهای انقلابی است.

gamron

هیچ نظری موجود نیست: