۱۳۸۷ بهمن ۲۳, چهارشنبه

ساده زیستی یا عوام فریبی؟


خبرها حاکی از آن است که همسر(گویا اول) رهبر جمهوری اسلامی، به علت بیماری در بیمارستان به سر می برند. یکی از سایت های وابسته به رژیم ادعا کرده که علیرغم توصیه ی پزشک مبنی بر عمل کردن ایشان در بیمارستانی خصوصی و مجهز، سید علی آقا مخالفت نموده و دستور داده اند که همسرشان در بیمارستانی دولتی مورد عمل قرار بگیرند.
باید گفت که این نوع رفتارهای سران رژیم بخصوص شخص خامنه ای نه تنها نشان از ساده زیستی آن ها ندارد بلکه نشانه ی بارز عوام فریبی است. جناب آقای خامنه ای، بنده هزاران بار آرزو می کنم که ای کاش همسرتان را در مجهز ترین بیمارستان های کشور بستری می کردین اما پول ملت ایران را به حماس و حزب الله و سایر گروه های تروریستی نمی دادید.
باید بدانید که هزینه ی عمل همسر شما در بهترین بیمارستان های کشور مانند قطره ای است در برابر اقیانوس هزینه ای که شما از جیب ملت ایران صرف جنگ افروزی و ایجاد آشوب و فتنه در منطقه خاورمیانه و به تازگی در آمریکای لاتین و آفریقا و سایر مناطق دنیا می کنید.
البته از زاویه ی دیگری نیز میشود به ماجرا نگریست و آن این است که جنابعالی از دست همسر محترمه ی خویش خسته شده اید و با عمل کردن ایشان در بیمارستانی دولتی قصد رها شدن از شر ایشان را دارید.

گامرون

هیچ نظری موجود نیست: