۱۳۸۷ بهمن ۱۵, سه‌شنبه

فرزند شيخ قرضاوي: شيعه نشده ام



سنی نیوز:وي بعد از انتشار اين خبر با سرودن قطعه اي (و قرار دادن آن در خروجي وب سايتش ) خبر شيعه شدنش را به شدت تکذيب کرد.عبدالرحمن يوسف در اين شعر نسبتا طولاني اش که با عنوان ( كثير عليكم …!_ بسياري ضد شما هستند …!) سروده است ، شعرش را اينگونه شروع ميکند(فَريقَانِ يَخْتَصِمَانْ … _ دو گروه در جدال و خصومت به سر مي بردند
———————————————–
مدتي است بسياري از رسانه ها و وب سايت ها با انتشار اخباري به شايعه اي مبني بر شيعه شدن عبدالرحمن يوسف القرضاوي فرزند شيخ يوسف قرضاوي (رئيس اتحاد جهاني علماي مسلمان) دامن زدند
وي بعد از انتشار اين خبر با سرودن قطعه اي (و قرار دادن آن در خروجي وب سايتش ) خبر شيعه شدنش را به شدت تکذيب کرد.
عبدالرحمن يوسف در اين شعر نسبتا طولاني اش که با عنوان ( كثير عليكم …!_ بسياري ضد شما هستند …!) سروده است ، شعرش را اينگونه شروع ميکند(فَريقَانِ يَخْتَصِمَانْ … _ دو گروه در جدال و خصومت به سر مي بردند …)
وي در ادامه با بيان اينکه اگر تغيير مذهب مي دادم به طور واضح و روشن اعلان مي کردم و از کسي هم ترسي نداشتم مي گويد:( ولَو كُنْتُ أُسْلِمُ أمْري لأمْرِ وَليٍّ فَقيهٍ _ و اگر اختيارم را به دست ولي فقيه مي سپردم
لَجَاهَرْتُ صُبْحًا لَهُ بالوَلاءِ … ! _ البته در روز روشن به ولايتش اعتراف مي کردم …!
ولَو كُنْتُ بَدَّلْتُ مَا أرْضَعَتْنيهِ أُمِّي _ و اگر آن شيري را که مادرم به من نوشانده است ؛ تبديل مي کردم
لأعْلَنْتُ جَهْرًا بَرَائي … !_ آشکارا بي زاري ام را اعلام مي کردم …!

هیچ نظری موجود نیست: