۱۳۸۷ بهمن ۱۳, یکشنبه

یک نمره منفی دیگر در کارنامه جمهوری اسلامی

سنی نیوز:انفجار نارنجک در دهه محرم در شهرستان تربت جام ودر پی آن زخمی شدن چند شخص و کشته شدن یک نفر بهانه ی خوبی دست دولت جمهوری اسلامی داد تا از آب گل آلود ماهی گرفته از موقعیت پیش آمده نهایت سوء استفاده را بنماید.
—————————————————-
یک نمره منفی دیگر در کارنامه جمهوری اسلامی
و من اظلم ممن منع مساجدالله ان یذکر فیها اسمه و سعی فی خرابها

انفجار نارنجک در دهه محرم در شهرستان تربت جام ودر پی آن زخمی شدن چند شخص و کشته شدن یک نفر بهانه ی خوبی دست دولت جمهوری اسلامی داد تا از آب گل آلود ماهی گرفته از موقعیت پیش آمده نهایت سوء استفاده را بنماید.
بعد از وقوع این حادثه ساعاتی بیشتر نگذشته بود که روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر داد: با تلاش گسترده و پیگیریهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان خراسان رضوی و همکاری نیروی انتظامی و مرجع قضایی استان عوامل اصلی انفجار در هیئت عزاداران حسینی در شهرستان تربت جام شناسایی و بازداشت شدند.
جمهوری اسلامی که گویا منتظر چنین رخدادی بود از همان لحظات اولیه اقدام به دستگیری افراد (به ادعای خودش مضنون) نمود و در اندک مدتی افراد زیادی را بدون اثبات جرم بازداشت نمود.
اکثریت قریب به اتفاق بازداشت شدگان افراد منصوب به جماعت تبلیغ بودند که فقط به خاطر اینکه لباس سنتی پوشیده عمامه بر سر داشتند و ریش گذاشته بودند متهم به وهابیت و عوامل خارجی و…. شدند و بدون گناه به زندان افتادند جمهوری اسلامی ادعا کرد که افراد دستگیر شده اعتراف کرده اند که تلاش داشتند با فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف، وحدت ملی و انسجام اسلامی را مخدوش کنند و اعترافات آنها وابستگی آنان به عوامل بیگانه را اثبات میکند.
مدتی نگذشت که دامنه دستگیری ها شهر(سنی نشین) همجوار تربت جام یعنی تایباد را را هم فرا گرفت و افرادی نیز از تایباد دستگر شدند.
اما هدف نهایی حکومت دستگیری چند فرد نبود بلکه فکری فراتر از دستگیری در سر می پروراند و نهایت هم آن را عملی کرد .
آری جمهوری اسلامی در پی آن بود تا مراکز جماعت دعوت و تبلیغ که سهم مهمی در بیداری جوانان اهل سنت و دین دوستی آنان دارند را ببندد و این همان فرصتی بود که جمهوری اسلامی ایران سالها مترصد آن بود.
بلاخره با وقوع حادثه اخیر در تربت جام دولت ایران رسما فعالیت این مراکز تربیتی را در تربت جام و تایباد ملغا کرد تا نمره منفی دیگر در تاریخ دین ستیزی خود ثبت کند به این امید که شاید بتواند دین و ایمان مردم این مناطق را از آنان گرفته تبلیغات تشییعی خود را در این مناطق فراگیرتر نماید.

خبرنگار سنی نیوز صدای مسلمان اهل سنت ایران در تربت جام

۱ نظر:

ناشناس گفت...

از کجا معلوم که پرتاب نارنجک کاره خودشون نیست
خدا میدونه تو سر این آخوندای نجس چی میگزره