۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۸, جمعه

تهمت و افترا به علما، توطئه جدید جمهوری اسلامی علیه اهل سنت!

در اقدامی کم سابقه جمهوری اسلامی ایران با تهمت و افترا بستن بر علما و روحانیون حقانی و دلسوز اهل سنت در پی ایجاد ذهنیت منفی اقشار مختلف جامعه اهل سنت خصوصا جوانان نسبت به علما شده است.
اخیرا در پی دستگیری مولوی رحمت الله علیزاده امام جمعه اهل سنت مشهد که وی را حکومت به خاطر حق گوئی و دفاع از مذهب حقه اهل سنت والجماعه دستگیر کرده است با وارد كردن اتهامات واهي و نسبت دادن فساد اخلاقي به ايشان در پی تخریب چهره این عالم ربانی و مجاهد نستوه برآمده است.
مولوی علیزاده که همواره با سخنرانی های روشنگرایانه خود خشم نظام را بر می انگیخت و تحت هیچ شرایطی حاضر به سکوت در برابر مظالم نظام نمی شد اخیرا توسط اطلاعات جمهوری اسلامی دستگیر گردیده و اتهامات نابجایی از جانب حکومت بر ایشان وارد شده است. به طوری که پرونده ایشان به منکرات!! ارجاع داده شده است؟!!
آنچه قبل از هر چیز ذهن انسان را به خود معطوف می کند اینکه مسئولین جمهوری اسلامی با وارد کردن اتهامات واهی به علمای اهل سنت چه مقاصدی را دنبال می کنند ؟
جواب این سوال می تواند موارد متعددی باشد که ما ذیلا به چند مورد اشاره می کنیم
۱ ـ« ایجاد ذهنیت منفی و بد بینی بین اقشار مختلف جامعه اهل سنت خصوصا جوانان، نسبت به علما» زیرا مسولین نظام به خوبی می دانند تا زمانی که جوانان جامعه اهل سنت علمای خود را به عنوان سرمشق و الگو قرار دهند در مقابل باج خواهی های نظام تن نخواهند داد و نخواهند گذاشت از آنها استفاده ابزاری شود.
۲ ـ «سرپوش نهادن بر اعمال ننگین نظام نسبت به علما و جامعه اهل سنت در ایران» از آنجا که نظام جمهوری اسلامی خود را طلایه دار وحدت بین مسلمین می داند هرگز نمی خواهد جهانیان بدانند که منادیان وحدت در واقع پرچم داران تفرقه هستند. و از طرفی چون شیعه در تمام جهان اسلام در اقلیت قرار دارد جهموری اسلامی نمی خواهد که با رو شدن چهره واقعی اش باعث تحریک دیگر حکومت ها بر علیه شیعیان شود.
۳ ـ یکی دیگر از دلایل این اقدام جمهوری اسلامی را می توان اینگونه بیان داشت، از آنجا که همه روزه با افشای زاویه ی جدیدی از فساد اخلاقی روحانیون و مراجع تقلید شیعه چهره جامعه روحانیت شیعه روز به روز منفورتر می گردد لذا نظام با این اعمال خود اقدام به تخریب چهره روحانیت اهل سنت می نماید تا اندکی از آب رفته را به جوی باز گرداند.
به هر حال بدخواهان اهل سنت می دانند و اگر هم نمی دانند اکنون بدانند که هرگز نمی توانند با این ترفندها دامن پاک جامعه روحانیت اهل سنت را لکه دار کنند.
دشمنان اهل سنت بدانند که جوانان اهل سنت عاقلتر از آنند که با یاوه سرایی آنان نسبت به علمای خودبدبین شوند.
نظام جمهوری اسلامی بداند که جامعه اهل سنت همواره پیشتیبان علمای خود بوده و هست و هرگز نخواهد گذاشت این تهمتهای ناروا آبروی علمای آنان را به خطر اندازد.
سنی نیوز

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خداوندا دشمنان اهل سنت را لعنت بفرست ومخالفان اسلام حقيقي نيست ونابود و بدرك واصل بگردان امین