۱۳۸۸ فروردین ۱۸, سه‌شنبه

معادن بلوچستان تاراج می شود



به گزارش آزانس خبری تفتان به نقل از ایسنا استاندار منتصب بر بلوچستان گفت :بلوچستان معادن بسيار غني دارد كه مي تواند نقش موثري در ايجاد اشتغال داشته باشد.علی محمد آزاد افزود :تاكنون قابليت هاي معدني خوبي در استان شناسايي شده است.
آزاد در گفتگویش اعتراف کرد که معادن بلوچستان به سایر نقاط ایران برده می شود وی در این باره گفت: استان از سنگ هاي قيمتي مناسبي برخوردار است كه به سبب نبود كارخانه ها فرآوري به ساير استان ها صادر مي شود. وی ضمنا به وجود گاز و نفت در بلوچستان اعتراف کرد و گفت : براي استحصال نفت و گاز در استان نیز مطالعاتي انجام شده است.
معادن بلوچستان اعم از طلا و سنگهای قیمتی و گرانبها و مس و ... توسط متجاوزان چپاولگر به تاراج برده می شود و در این میان صاحبان اصلی این سرزمین محروم هستند و هیچ حقی ندارند و مجبورند برای سیر کردن شکم گرسنه زن و بچه هایشان به شغلهای کاذبی همچون قاچاق کالا روی بیاورند و در این راه کشته شوند.اصلا آزادها چه کاره این سرزمین هستند که تصمیم بگیرند و معادن را به یغما ببرند و اگر ملت بلوچ حقش را بخواهد اشرار و تروریست خوانده شود و گردن زده شود.تا کی باید ما نظاره گر این هم ظلم و جنایت و تجاوز از سوی متجاوزان باشیم؟!

هیچ نظری موجود نیست: