۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

اطلاعیه جنبش مقاومت خطاب به علمای اهلسنت



بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران از علمای اهلسنت می خواهد که قاطعانه در برابر تجاوز و جنایت اشغالگران بایستند و بدانند همانگونه که امروز ملت بلوچ با ریختن به خیابانها از آنها حمایت کردند این ملت همیشه در برابر متجاوزان خواهد ایستاد و عقب نشینی نخواهد کرد.
علمای اهلسنت بدانند که جوانان این دیار غیور مردانی هستند که هرگز تن به ذلت نخواهند داد و از حریم دین و علماء و سرزمین دفاع خواهند کرد و حتی از فدا کردن جانهای خود در این راه ابائی ندارند.
علمای اهلسنت بدانند که ما دارای قدرت هستیم و باید با اقتدار و عزت در برابر متجاوزان اشغالگر بایستیم و هیچ گونه ضعفی از خود نشان ندهیم زیرا نشان دادن ضعف دشمن را پر رو می کند و اشغالگران گام به جلو بر میدارند.
علمای کرام بدانند که مردم بلوچ با جنگ بزرگ شده اند و در تاریخ همیشه در نبرد بوده اند و از اسکندر و نوشیروان ظالم گرفته تا حمله انگلیسیها و پرتغالیها و قاجارها و پهلوی ها و خمینی ها در جنگ بوده اند و همیشه غیورمردانه در برابر متجاوزان ایستاده اند و امروز کودکان بلوچ هم با اسلحه آشنائی دارند و از چند و چون جنگ چریکی با خبر هستند وغیرت و شجاعت این ملت زبانزد جهانیان است این در حالیست که اشغالگران نه با چگونگی جنگ چریکی آشنائی دارند و نه جنگ دیده اند و نه غیرت دارند و تاریخ ثابت کرده که متجاوزان کنونی به سرزمین و دین ما از بزدل ترین افراد بشر هستند و هرگز توانائی رویاروئی با غیور مردان بلوچستان را ندارند و امروز که بر ما حکومت می کنند فقط با حربه مکر و نیرنگ و نفاق و دورئی است نه با شجاعت و غیرت که از شجاعت و غیرت بوئی هم نبرده اند و این امر در مبارزات جنبش در بلوچستان مشهود است و همه مردم می دانند.
از سوئی در بلوچستان اسلحه به وفور یافت می شود و کسی وجود ندارد که اسلحه داشته نباشد و جز این ما امروز به موشک و تانک نیازی نداریم و دو اسلحه داریم که دمار از روزگار متجاوزان در می آورد و آن عملیات انفجاری و عملیات استشهادی می باشد که هزاران جوان آماده عملیات استشهادی هستند و برای از بین بردن این نظام فقط 500 استشهادی کافی است و جنبش 500 استشهادی را تضمین می نماید که این 500 نفر با حمله به تاسیسات نظامی، زیرساختهای اقتصادی کشور، و حمله به شهرهای بزرگ می توانند این نظام را فلج کنند.
همچنین دریای بلوچستان که امروز به منبع در آمدی برای متجاوزان در آمده است را فقط ده جوان می توانند نا امن کنند و با ده حمله استشهادی به بندر چابهار کل فعالیتهای اقتصادی نظام فلج می شود و فلج شدن این بندر در وضعیت بحران اقتصادی که دامنگیر رژیم است نظام را فلج می کند.
از سوئی بلوچستان منحصر در ایران نیست و ما دارای دو بلوچستان دیگر در پاکستان و افغانستان هستیم که دارای مناطق جنگی هم مرز با بلوچستان ایران هستند و کافی است ده هزار جوان به این کوهها بروند و جنگ چریکی گسترده ای را علیه نظام آغاز نمایند و جوانان بلوچستان در پاکستان و افغانستان از مبارزات بلوچستان ایران حمایت می کنند و حتی همراهی می کنند و نظامی که در برابر چند صد جوان ناکام شده است هرگز توان مقابله با هزاران چریک جنگجو را ندارد.
و ما در بلوچستان دارای کوههائی هستیم که بهترین محل برای جنگ به شمار می آیند و ده نفر می توانند در این کوهها تا ده سال با رژیم بجنگند و رژیم توان مقابله را ندارد و اگر هزاران جوان به این کوهها بریزند رژیم چه می تواند بکند.
و همچنین متذکر می شویم از نظر اقتصادی هم ما با مشکل مواجه نمی شویم زیرا ما ملت بلوچ به سختی و گرسنگی عادت داریم و همه می دانند که بلوچ مانند سنگ سخت است در حالی که متجاوزان اشغالگر توان تحمل سختیها را ندارند و از سوئی صدها هزار بلوچ در کشورهای خلیج زندگی می کنند و بیشترشان سرمایه دارهستند و نسبت به سرنوشت بلوچستان حساس هستند و از نظر مالی جنگ را تامین خواهند کرد.
علماء به یقین بدانند که ملت بلوچ در 4 سردار مخبر و چند جوان معتاد خلاصه نمی شود بلکه جوانان این سرزمین غیورمردانی هستند که به خدا قسم هیچ قدرتی را توان مقابله با آنان نیست همین جوانان با تعداد قلیل در کوه سفید سراوان و در همت آباد زاهدان هزاران نیروی دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند و اگر هزاران از این جوانان به میدان بیایند کدام قدرت می تواند در برابر آنان بایستند.
موضوع مهم دیگر اینکه ملت بلوچ متحد و یکپارچه هستند و هیچ قومی بمانند ملت بلوچ متحد نیست و همچنین این ملت متدین و متعهد هستند و دیانتداری و تعهد این ملت در هیچ ملتی از ملل جهان یافت نمی شود و برای همین است که می بینیم صدها هزار جوان این ملت در مراسمهای مختلف گرد هم می آیند و به ندای علماء لبیک می گویند و این امر در هیچ منطقه دیگری مشهود نیست و از سوئی ملیونها مسلمان اهلسنت در جهان از جهاد و مبارزه در بلوچستان دفاع خواهند کرد و الان مسلمانان از نقاط مختلف جهان با جنبش تماس می گیرند و اعلام همکاری می کنند و حتی حاضر هستند جانهای خود را در راه دفاع از اهلسنت ایران تقدیم نمایند.
در این راه ممکن است ما شهیدانی تقدیم داریم اما این را بدانید که هیچ ملتی بدون فداکاری و تحمل سختیها و دادن قربانی های به پیروزی و عزت نرسیده است.
شهادت و قربانی پیروزی را هموار می نماید و اگر فداکاری و قربانی و شهادتها نبود که امروز ما مسلمان نبودیم و اگر این فداکاریها و شهادتها نبود دیگر ملت آزاده ای در جهان وجود نداشت.
ما از شما علمای محترم می خواهیم در برابر رژیم قاطعانه ایستادگی نمائید زیرا شما از قدرت خداوندی و قدرت مردمی برخوردار هستید و یقین داشته باشید که ملت ما در این نبرد پیروز می شود زیرا ما فقط به خاطر حق می جنگیم و به هیچ کس تجاوز نکرده ایم بلکه در برابر متجاوزان به دین و سرزمین و ناموس ایستاده ایم
جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

هیچ نظری موجود نیست: